יש דבר כזה ספר לנשים בלבד?

טיפולי אסתטיקה

ראשית, התשובה לשאלה היא כן – כן, יש ספר שמתמחה אך ורק בתספורות של נשים ולמעשה זהו הספר המומלץ לכל הנשים מכיוון, שהוא בחר להתמחות בתספורות לנשים בלבד ואינו "מבזבז" את מרצו על תספורות גברים – וכך צובר ניסיון רב והופך למומחה לתספורות נשים.

החלטנו לעצור רגע ולדבר על ספרים ועל ההתמחות בה הם בוחרים, זאת אל מול ספרים אשר החליטו "ליהנות מכל העולמות" והלקוחות ולא לבחור התמחות ספציפית. הצטרפו אלינו לסקירת הספרים הגדולה וגלו לאיזה ספר כדאי לכן ללכת…

"אני לא מחליפה את הספר שלי"

ספר, מאז ומעולם היה אותו בעל מקצוע אשר רבים מצאו עצמם מתמכרים אליו ולא מוכנים להחליפו. לפעמים החוסר רצון להחליף את הספר, עלה לרבים לא מעט וכלל בין היתר נסיעות ארוכות לאחר שעברו דירה או בעקבות עליית מחירים. הסיבה לכך היא דיי ברורה ומוכרת לכל מי, שפוקדת את המספרה באופן קבוע. למעשה, אישה ההולכת באופן תדיר לאותו הספר, מרגישה כי הוא מכיר אותה ויודע כיצד לספר אותה. ישנן נשים וספרים אשר פיתחו מערכת יחסים כזו מיוחדת, בה האישה שמה מבטחה לחלוטין בידי הספר ולא מבקשת כי יספר אותה כך או יצבע את שיער לצבע כזה או אחר – אלא מאפשרת לספר המוכר והידוע שלה, לעשות כרצונו וזאת כי הוא יודע בדיוק מה היא תאהב ומה יראה הכי טוב. לשאלת האם יש ספר מומלץ בתל אביב התשובה היא גם הפעם כן והיא תשתנה אצל כל מי שתשאל אותה. הסיבה לשינוי תהייה האישה עצמה והספר אליו היא הולכת ומכירה. כמו כן, ישנם ספרים אשר החליטו שלא לבחור בהתמחות ספציפית ומספרים מכל הבא ליד, נשים, גברים וילדים. ספרים אלו, אולי ידעו לספר את כולם אך לאו דווקא יתמחו באחת מסוגי התספורות. חשוב להבין כי אין זה אומר כי אינם ספרים טובים.

לסיכום, הדבר הכי נכון עבור כל אישה הוא לפנות לספר המתמחה אך ורק בתספורות נשים או כזה אשר הכירו ברבות השנים. הסיבה שקולה ל- האם כדאי להסתייע בשירותי עורך דין המתמחה במספר דינים שונים או עורך דין המתמחה בדין ספציפי ולמד להכירו ולשלוט בו היטב. אין ספק כי ספר מומלץ בתל אביב יצליח להעניק את התמורה הטובה ביותר ואף יגרום לכך כי לקוחותיו ירצו לחזור אליו גם בפעם הבאה. הטיפ שלנו אליכם הוא לא לחכות לרגע האחרון אלא לאתר את הספר הטוב ביותר עבורכן וכמובן להקשיב לעצתו לגבי התספורת המתאימה לכן במיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *