מתי צריך לפנות לקלינאית תקשורת מקצועית?

קלינאית תקשורת

להיות הורים זה אחד מהדברים הכי מרגשים שיכולים לקרות לנו בחיים ולא מדובר על משהו שאפשר להסביר במילים. זה מתחיל בזה שאנחנו מחכים לתינוקות שיגיעו לעולם, רואים אותנו נולדים ועוברים איתם כל שלב בחיים. לכן ברור מדוע הורים מגיבים לא פעם בצורה מאוד קשה כאשר הם מגלים שהילד שלהם סובל מבעיות כאלה ואחרות, כמו לדוגמה בעיות של:

  • תקשורת
  • דיבור
  • שפה
  • שמיעה

או כל קושי אחר. במידה וגם אתם רואים שהילדים שלכם מתקשים במשהו מהתחומים הללו בהחלט יכול להיות שלפנות אל קלינאית תקשורת זה הצעד החכם ביותר שתוכלו לעשות ויפה שעה אחת קודם.

כיצד אשת מקצוע כזאת תוכל לעזור לכם ולילדים?

הדבר הראשון שיכולה לעשות קלינאית תקשורת הוא קודם כל לאבחן את הילד כדי להבין מאיזה קושי הוא סובל, באיזו רמה וכיצד נכון יהיה להתמודד עם העניין. אחרי האבחון ניתן יהיה לבנות לילד תוכנית טיפולים צמודה ואישית שתתאים בדיוק לקשיים שמהם הוא סובל באופן אישי. הימים שבהם הייתה סדרת טיפולים והיה צריך להתאים את הילד לטיפול עברו חלפו להם כי היום זה כבר ברור ששיטת הפעולה צריכה להיות אחר. הטיפול צריך להתאים לילד ולא להפך ובכך תהיה עסוקה קלינאית התקשורת שאליה תפנו.

החלק שלכם בכל התהליך

חשבתם לרגע שכל האחריות שלכם לעניין תסתכם בכך שתיקחו את הילד לאשת מקצוע מובילה שתוכל לאבחן אותו ולהתאים לו טיפולים כאלה ואחרים? אם כך, כדאי שתדעו שלא זה המצב. אומנם הילד הוא זה שיצטרך להתמודד, בעזרת אנשי המקצוע המתאימים, אך הוא גם צריך את התמיכה שלכם. ככל שתהיו יותר מעורבים בתהליך תוכלו לעזור לילד שלכם בצורה הרבה יותר משמעותית, אז למה אתם מחכים? זה נכון שלא תכננתם שהילד שלכם יסבול מקשיים כאלה ואחרים אך לפעמים המציאות מכריחה אותה להתמודד עם כל מיני מצבים. לכן חשוב שתבינו איפה אתם נמצאים, מה הקושי שממנו הילד סובל וכך גם תוכלו לעזור לו להתמודד כמה שיותר טוב עם הסיטואציה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *