עיבוי שפתיים – למראה נחשק יותר

עיבוי שפתיים

שפתיים מעוצבות,  היו תמיד סוג של נשיות וחושניות. איזו אישה לא חלמה על השפתיים המלאות והסקסיות של השחקנית אנג'לינה ג'ולי? מאז שחדרה לשוק השיטה של עיבוי שפתיים, נשים רבות נוהרות למכונים אסתטיים, בכדי לבצע את העיצוב של השפתיים שתמיד חלמו עליהן. הרפואה המודרנית, פיצתה נשים רבות על שפתיים שהיו דקות מדי לטעמן או אפילו על קמטוטים שהיו בצדי השפתיים הידועים כקמטי עישון.

ניתן למצוא חומרי מילוי לביצוע עיבוי שפתיים כגון סיליקון או בוטוקס שהם פופולאריים מאוד עד היום. אם פעם נשים היו תוחמות את שפתיהן עם עיפרון תוחם שפתיים וממלאות אותן באמצעות ליפסטיק, היום הן יכולות לעשות זאת באמצעות פעולת מילוי שפתיים ועיבויין ובמראה טבעי הרבה יותר שלעיתים הן לא תצטרכנה אפילו את הליפסטיק במראה שעשוי להיראות טבעי אם הוא מתבצע נכון ולא בהגזמה.

השפתיים – מוקד לטיפוח אסתטי

יצירת נפח בשפתיים, זו הפעולה שעשויה לשנות את מראה פניה של כל אישה שעד כה סברה כי שפתיה היו דקות מדי. באמצעות עיבוי  שפתיים, ניתן להגיע למראה המיוחל. זו עובדה ידועה כי רמת המשיכה של גברים לנשים, תלויה גם בשפתיים שלהן. הטרנד של מילוי השפתיים החל כאשר שחקניות הוליווד ידועות,  עיבו את שפתיהן וזכו למראה מפתה ונשי. ניתן לעשות שימוש בחומר מילוי שמחזיק מעמד לתקופה של עד 8 חודשים או לחומר כגון סיליקון שמוזרק במנות קטנות.

ישנה שיטת עיבוי לשפתיים בהזרקה של כמויות קטנות מסיליקון מה שגורם לצמיחת קולגן בשפתיים. את הסיליקון מזריקים בהפסקה של חודש ימים, כך עד שניתן יהיה לדעת, תוך כמה זמן תהיה צמיחה של סיליקון עד להפסקה מוחלטת של הזרקת הסיליקון לשפתיים.

עיבוי השפתיים בקליניקות מוכרות לאסתטיקה

מי שמעוניינת בטיפול של עיבוי שפתיים, כדאי שתעשה זאת באופן בטוח, במרפאות או במכונים אסתטיים  כאשר רופא בתחום טיפולי הפלסטיקה, יהיה מי שיזריק את החומר ולפני הפעולה אף יתאים אותו למטופלת.  כדאי מאוד, לא להגזים במילוי, היות ושפתיים שתהיינה עבות מדי, ייראו גסות מדי ואז הפעולה תהיה הפוכה, מיוחד אם הן לא פרופורציונאליות לפנים.  כדאי כי נשים תתייעצנה עם רופא שמתמחה בטיפולים אסתטיים, כך שיוכל לבצע הדמיית מחשב ולהראות לכל אישה את מראה השפתיים וסוג העיבוי שיתאים לה.

נשים תמיד מספרות וממליצות על מומחה בטיפולים אסתטיים וכן, המראה של אישה שביצעה עיבוי מוצלח של השפתיים וכן, טיפולים אסתטיים נוספים  תמיד גורם לחברות לשאול אצל מי ביצעה את הטיפולים, מה שמקנה את השם והמוניטין של מרפאות לאסתטיקה או של רופאים המתמחים בטיפולים אלה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *