איך בוחרים מגפי נשים מחומרים איכותיים?

מגפי נשים

אמנם החורף כבר יחכה לנו לשנה הבאה אבל זו בדיוק ההזדמנות המושלמת לרכוש מגפיים לחורף הבא שכנראה עם חופשת הקיץ של הילדים, יגיע הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. המחירים ירדו על כל מגפי החורף ואם נשארה מידה מדגם שהתלבטתם כל העונה אם לרכוש או לא ובסוף ירדתם מהעניין משיקולי תקציב, זה בדיוק הרגע. אז איך בוחרים מגפי נשים מחומרים איכותיים?

אז ככה, מגפיים לנשים מייצרים ממגוון של חומרים החל מסוגים שונים של עור, לרוב מדובר במגפיים עמידות למים, לגשם ולרוח, מגפיים מגומי ומגפיים ממגוון סוגי בדים. בפנים גם כן חלק מהמגפיים ירופדו בבד, חלק מעור וחלק מצמר. יש מגפיים שמייצרים מחומרים טבעיים ויש כאלה מחומרים סינטטיים, זה יכול להעיד על איכות המגף אבל לא בהכרח. במגפיים גם הגובה משתנה כאשר יש מגפיים גבוהות המגיעות מתחת או מעל הברך, מגפי אמצע עד אמצע הקרסול או מגפיים נמוכות בגובה של נעליים רגילות פחות או יותר. אז הנה כמה קריטריונים שיסייעו לכם להבין כי המגפיים אותן אתם רוכשות מחומרים איכותיים.

טכנולוגיה

כדאי לצפות ביוטיוב בסרטון או שניים המדברים על הטכנולוגיה שבה מייצרים את הנעליים. המותג פיטפלופ למשל מייצר כפכפים, נעליים ומגפיים מסוגים שונים המיוצרים על בסיס טכנולוגיה מתקדמת מבוססת מדע. כל הנעליים והמגפיים מיוצרות מחומרים עמידים המותאמים לנוחות הרגל במטרה להבטיח התאמה בין כף הרגל לבין הנעל ולאפשר לנו לנעול את המגף לאורך כל שעות היום. הרעיון הוא שבכל פעם שאנו דורכות על הרגל, העומס מתפזר בצורה אחידה תוך התמקדות על השרירים החזקים של הרגליים בשונה מנעליים שאינן אורטופדיות או קשיחות מעט בסוליה שלהן.

מותג

אין מה לומר, כשקונים נעליים השם והמוניטין מדברים בעד עצמם. מכיון ומדובר בבריאות שלנו חשוב להשקיע במותג מוכר, איכותי המקפיד על חומרים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת, נוחות ללא פשרות.

מחיר

במקרה של הנעליים לרוב המחיר כן מעיד על האיכות, אלא אם כן מדובר בנעל שפשוט רוצים לסלק מהמייל ואז אפשר למצוא נעליים מעולות במחירים חסרי תקדים.

לסיכום, רכישת מגפיים היא חויה מהנה ומפנקת אבל חשוב לעשות אותה בחוכמה, לבחון את החומרים מהם הנעל עשויה ורק אז להחליט.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *