מדוע לבחור שיש למטבח אפור

שיש למטבח אפור

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות סגנונות שונים של עיצוב מטבח אשר חורגים, במידת מה, מהסגנון הקלאסי של המטבח. זה נכון לגבי המבנה שלו, האופן בו מותקנים הארונות ומשטחי העבודה וכן הצבעים של המטבח.

דוגמא קלאסית למטבח בסגנון אחר, הוא מטבח אפור. מדובר על מטבח שמזכיר מרחוק, מבנה לא גמור, שכן הוא מזכיר בצורה מסוימת מטבח שנמצא עדיין תחת בנייה. מצד שני, אנחנו יכולים למצוא מטבחים אפורים שהצבע הוא בסך הכל, חלק מהעיצוב הכולל ולא מעבר לכך.
כעת עולה השאלה, כיצד בוחרים שיש למטבח אפור ומדוע בכלל לבחור שיש. הרי במקרים רבים מדובר על שיש בו משטחי עבודה אחרים, למשל משטחים מזכוכית או מעץ. אז עולה השאלה, האם באמת צריך שיש למטבח שכזה? התשובה היא כן.

בחלק הבא נסביר מדוע נכון יותר להתקין שיש למטבח אפור, ואיזה סוג שיש נכון להתקין. חשוב להדגיש, סוג השיש, העיצוב והצבע שלו, ייקבעו בהתאם למבנה המטבח וכן לעיצוב שלו.

איזה סוג שיש יכול להתאים למטבח אפור

לפני שנענה על השאלה איזה סוג שיש, נענה תחילה על השאלה, מדוע נכון לבחור שיש למטבח אפור. התשובה לכך היא מאוד פשוטה, התקנת שיש במטבח אפור, תאפשר לשמור על משטחי העבודה של המטבח, וכן תיצור חלוקה טובה יותר בין החלקים השונים של המטבח, למשל האזור בו מבצעים עבודות חיתוך ובישול לפני חלקים בו מניחים כלים או פתרונות אחסון מסוימים.

מי שרוצה, יכול לחלק את השטח למספר חלקים, כך שיהיה ניתן להתקין גם משטחי שיש מצד אחד, וגם משטחים אחרים, למשל זכוכית או עץ, מהצד השני.

סוג השיש אשר רצוי להתקין, הוא שיש שמותאם לעובי המבנה ולעיצוב שלו. ניתן למצוא שיש דק וכן שיש עבה, בהתאמה לסוג הארונות ובכלל לסוג המבנה, כמו כן ניתן למצוא צבעים שונים של שיש, בהירים וכהים שיכולים להתאים למטבח אפור. מן הסתם, צבע השיש צריך להתאים לצבע המטבח באופן כללי, בפרט לצבע הקירות, הארונות, ומשטחי העבודה האחרים אשר מותקנים במטבח.

רוצים לראות איך זה נראה, בקרו באתר https://www.nir-zvi.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *