מהן שמלות כלה אורבניות?

שמלות כלה אורבניות

מהן שמלות כלה אורבניות? האם על מנת להיות כלה אורבנית צריך שיק ייחודי? האם כל אישה יכולה להיות כלה מיוחדת במינה? מסתבר שעם הנגיעה הנכונה, והיכולת להתעדכן בטרנדים האחרונים – כל מי שממתינה ליום הגדול בחייה יכולה להפוך לכלה אורבאנית. במאמר הבא נשרטט קווים לדמותה של שמלת כלה אורבנית, וכמובן נספר על הכלה שלובשת את השמלה.

אז מהי שמלת כלה אורבאנית?

שמלות מסוג זה הן שמלות כלה מיוחדות מעודכנות ואופנתיות. השמלה בדרך כלל מותאמת אל כל מה שקיים וחי בסביבה, והיא מפתיעה בנוכחות שלה. השמלה תיתן דגש על כל מה שחדש, והיא תעשה זאת בעדינות מבלי לערבב יותר מידי אלמנטים במקום אחד. לדוגמא: לא תראו שמלות אורבניות בעלות יותר מידי נפח, עם פייאטים, או אלמנטים נוצצים, להפך, השמלות עשויות תחרות, בדים קלילים ואפילו שקופים, הן עשויות בדי סאטן, מעט שקופות יש להן מראה רומנטי וסקסי ולמרות זאת הן לא מאד צמודות לגוף, ובאותה נשימה הן מחמיאות לכלה שלובשת אותן.

כלות אורבניות – מעודכנות בכל מה שחדש

לצד שמלת הכלה ישנה כמובן גם הכלה האורבאנית, כי הרי לכל שמלה ישנה כלה שמחפשת אותה. הכלה האורבאנית היא כלה מעודכנת, היא יודעת בדיוק מה היא רוצה, מהן האביזרים שיתאימו לשמלה כיצד  יסורק השיער שלה, אילו נעליים היא תנעל, כיצד יתלבש החתן , ואפילו מה ילבשו השושבינות שלה! הכלה האורבאנית רוצה להיות ייחודית ואופנתית אבל היא לא עושה זאת באמצעות שימוש בבדים כבדים, להפך! השמלה שלה נראית שמלה של פיה, היא קלילה וזורמת, ויש לה המון אמירה. וחשוב מכל – כאשר היא לובשת את שמלת הכלה שלה ביום הגדול היא נראית משל יצאה מירחון אופנה.

הלוק הסופי

מלבד השמלה שנראית מעולה על הכלה, ישנם אביזרים שהופכים את השמלה של הכלה האורבאנית למושלמת. התסרוקת של הכלה האורבאנית טבעית ככל שאפשר: מדובר בדרך כלל בשיער פזור או צמה צידית שמונחת ברוך על כתפה. בנוסף על ראשה של הכלה מונח זר פרחים טבעי יפיפייה, תוך שנעלי הכלה הם נעלי עקב עדינות בצבע חום טבעי. הכלה האורבנית תצעד אל החופה עם החתן שנראה ארצי וגברי, ובידיה תאחז זר פרחים צהבהב, והיא תראה מושלמת, אופנתית וכולן ירצו להיות היא באותן דקות עוצרות נשימה…

אם גם את רוצה להיות כלה נפלאה, גלית רוביניק תעצב לך שמלת כלה אורבנית מדהימה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *