העצמה לנשים איך זה עובד

העצמה לנשים

נשים וגברים שונים אחת מהשנייה זה כבר ברור אבל ברגע שמדובר על העצמה נשית הנושא תופס מקום רב ונרחב, העצמה לנשים מתחילה באמונה רוב הנשים באשר הן רוצות להרגיש שהן עושות את הדבר ומדוע כך הדבר? משום שלעיתים החששות, הפחדים, התסכולים הם אלו שמובילות אותן להירתע או להימנע מלעשות מה שבאמת הן רוצות ואוהבות.

משמעות חיובית להצלחה

הצלחה אצל נשים נמדדת לא רק בתוך הבית, להיות אימא ורעיה טובה אלא גם בקרירה , בניגוד לעבר האישה כיום מנהלת בית ולצידה גם קרירה – בזמנים מודרניים כמו שלנו הצלחה לא פעם נמדדת בכסף ברגע שאת מצליחה להביא את עצמך למעמד של קרירה והישגים – הצלחת השגת את המטרה. הצלחה היא סוג של חותמת לאישה שצלחה ועברה את המכשולים.

איזון בחיים

כמו בכל תחום שאנו עוברים, זוגיות, עבודה, ילדים צריכים איזון ברגע שיש איזון העצמה הנשית באה לידי ביטוי. האיזון מאפשר יכולת הסתכלות רחבה יותר ופונה לאפיקים שלא ידענו על קיומם, האיזון נותן דרכים פתוחות ויצירתיות יותר להתנהלות נכונה וחיובית יותר על החיים וגם על הקריירה. בחיים אין שחור או לבן יש אפילו 50 גוונים של אפור ואפילו יותר אבל כדי למצוא את הגוון הנכון והמתאים צריך למצוא את שביל האמצע שמוביל להגשמה ולהעצמה נשית. לרוב הנשים דורשות ומצפות מעצמן יותר מידי מה שמוביל אותן בסופו של דבר לעומס, ובלבול ואפילו תסכול ובשביל שדברים אלו לא יקרו או לפחות יהיה ניתן לצמצם אותם כמה שאפשר, שלב האיזון בחיים הוא חשוב אבל כדי שהוא במינון הנכון צריך לדעת היכן למצוא אותו.

ובכל זאת כיצד ניתן למצוא את האיזון הנכון? מי יכול להדריך ולהוביל את הנשים לאיזון הנכון והמתאים להן? קיימים לא מעט סיפורי הצלחה של נשים אשר פנו אל מרכז העצמה נשית וקיבלו את הכלים הנכונים והמתאימים להן ויצרו פריצת דרך. אז אם את נמצאת בשלב בחיים שאין לך איזון או שאת רוצה שינוי חיובי בחיים עצמם וגם בתחום הקריירה אבל רק צריכה מישהו שיידע לתת לך את הכלים הנכונים כאן תוכלי למצוא אותם.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *