פינוי דירה גם לוועדי בתים

פינוי בתים

מהם שירותי הפינוי המוצעים לוועדי בתים? כיצד מתבצע השירות ומהן עלויות השירות? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

פינוי דירה הינו שירות מקצועי המיועד בין היתר לוועדי בתים המעוניינים להשליט סדר וארגון בשטח המבנה עליו הם אחראיים. שירות זה בדומה לכל פעולת פינוי אחרת בתחום, מתבצע על ידי חברות פינוי דירה המתמחות במתן שירותי פינוי לכל סוגי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי דירות, פינוי תכולות ירושה ועיזבון, פינוי דירות אגרנות ואספנות כפייתית, פינוי משרדים ומרכזים מסחריים, פינוי מקלטים ומחסנים וכדומה.

מהם שירותי הפינוי המיועדים לוועדי בתים?

בין יתר שירותי הפינוי המקצועיים המיועדים לוועדי בתים תוכלו למצוא:

  • פינוי גגות משותפים- הליך פינוי המיועד בין היתר לסילוק דוודי שמש ישנים ומקולקלים, פינוי לשלשת יונים משטח גגות המבנה, פינוי עצמים וחפצים שונים שאינם מיועדים לגגות מבנים.
  • פינוי חדרי מדרגות- הליך פינוי המיועד בין היתר לסילוק פריטי תכולה המוצאים על ידי דיירי המבנה מדירותיהן למטרות אחסון בחדר המדרגות.
  • פינוי מקלטים- הליך פינוי מקצועי המותאם להוראות פיקוד העורף בכל הנוגע לתחזוקת מקלטים במבני מגורים משותפים.
  • פינוי מחסנים- הליך פינוי המיועד למטרות סילוק והוצאה של פריטי תכולה מיותרים משטחי אחסון משותפים לדיירי המבנה.
  • פינוי מתחמי חניה- הליך פינוי המיועד למטרות סילוקם ופינויים של רכבים שיצאו מכלל שימוש והעברתם למגרשי חנייה המיועדים לצורך כך.
  • פינוי גינות ושטחים משותפים- הליך פינוי המיועד לצרכי פינוי של מתקני שעשועים ישנים והרוסים, גדרות לא בטיחותיות וכל חפץ או עצם זר שמקומו איננו בשטחים המשותפים של דיירי הבניין.

מהן עלויות השירות המקצועי המוצע לוועדי בתים?

עלויות השירות המוצע לוועדי בתים נקבע בין היתר בהתאם להיקף התכולה המיועדת לפינוי, סוג התכולה, מורכבותן של עבודות הפינוי בשטח ומיקומם של החפצים המיועדים לפינוי ביחס למבנה (פינוי בגובה מצריך עלויות נוספות של שכירת מנופאי מוסמך על ידי חברת הפינוי).

טיפ קטן גדול לוועדי בתים: הקפידו לשכור את שירותיה של חברת פינוי מקצועית המקפידה על כל כללי הבטיחות במהלך ביצוע עבודות הפינוי ועל יישום מלא של חוקי העזר העירוניים בנוגע להליך הפינוי.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *