מתיחת פנים בעזרת חוטים

מתיחת פנים

 

נשים וגברים שמעוניינים לשמור על מראה צעיר, אינם ממהרים לבצע  ניתוח מתיחת פנים אצל כירורגים, כי אם מעדיפים מתיחת פנים go חוטים, מה שהפך להיות הטיפול הפופולארי הטוב ביותר, אשר מחליף את ניתוח מתיחת הפנים. באמצעות טיפול זה, מוחדרים לעור חוטים מיוחדים שמיוצרים מחומרים נספגים בגוף. החוטים בעצם, משנים את מיקומן של הרקמות ומקבעים את הפנים למקום החדש. יש לדעת, כי מתיחה זו שנעשית באמצעות חוטים, מתאימה לנשים וגברים, בגילאי 35-65. גם אנשים בגילאים צעירים יותר עשויים לבצע ניתוח זה, עבור שיני מיוחד בעצם הלחי, הסנטר וכדומה.

מיצוק העור בפעולה של חצי שעה שהיא אינה פולשנית כמו ניתוח, זה דבר שקשה היה להאמין, אך השמועה בדבר הטיפול המוצלח הזה, פרצה כמו אש בשדה קוצים והיום, נשים רבות מודעות למראה ותחושה של פנים מנותחות, בפעולה פשוטה שאינה מצריכה הרדמה כללית אשר אורכת חצי שעה.

 

החזרת מראה צעיר ובריא לעור עם קמטים

ניתן להחזיר את המראה הצעיר לעור מקומט, באמצעות מתיחת פנים בעזרת חוטים. ניתן למצוא סוגים שונים של חוטים שהרופאים מכירים את ההבדלים ביניהם. חוטים מסוג אפטוס תורמים למראה של עור חלק וכן, מונעי להמשך ההזדקנות של העור. בחוטים הללו שמשמשים למתיחת הפנים ללא צורך בניתוח, אין צורך בפתיחה של חתכים, הכול נעשה באמצעות מחט וחוטים. לאחר הטיפול, תהיה אדמומית או שטפי דם קטנים, אך את התוצאה המרשימה של עור פנים מתוח, רואים כשלושה שבועות לאחר הטיפול, כאשר העור רגוע .

עובדה שאולי לא ידעתן עליה, הינה שהמחיר של מתיחת פנים בעזרת חוטים, הינו זו יותר מאשר הזרקה של חומצה היאלרונית. גם מבחינת הכדאיות, הזרקת חומרים כגו חומצה זו, מחזיקה מעמד לשנה, אך מתיחה של עור הפנים ע"י חוטים, מחזיקה מעמד עד לשנתיים. הכדאיות של טיפול זה הינה רבה ולכן נשים רבות ואף גברים, מעדיפים לבצע טיפול זה.

 

ההבדל בין הזרקת חומרי מילוי קמטים לבין מתיחה בעזרת חוטים

יש לציין, כי ישנם הבדלים בין טיפולים אלה. כאשר ממלאים את הקמטים בעזרת חומצות היאלורוניות, מדובר יותר על מילוי נפח ולא במתיחה של העור. בשימוש עם חוטים למתיחת עור הפנים, אין מדובר על מילוי, כי אם על מתיחה של עור הפנים או עור הצוואר. ניתן למתוח אזורים שונים בפנים ע פי מצב העור, באזור לסת לבצע הדגשה באזורים מסוימים בפנים.

ישנן נשים, אשר מתקשות להאמין, עד כמה טיפול זה שאורך חצי שעה, עשוי לגרום להבדל כה גדול, ממש כמו האפקט של ניתוח פלסטי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *