פרגולה אלומיניום תלויה – להיכן היא מתאימה?

פרגולה אלומיניום תלויה

הנאה גדולה מאוד של המון אנשים היא לשבת בגינה, וליהנות ממזג האוויר ביחד עם ספל של קפה, עוגה, או כל דבר שיחליטו לקחת לגינה. הבעייתיות במזג אוויר ללא גשם הוא שגם כשהשמש יוצאת, אין צל שיספק כיסוי מפני השמש בקופחת. במקרים כאלה, גם כשאין מקום בגינה, יש פתרון מצוין, והוא בנייה של פרגולה אלומיניום תלויה.

מה היתרונות של פרגולה תלויה?

היתרון הגדול של פרגולה תלויה הוא העובדה שהפרגולה לא תופסת מקום בגינה. יתרון זה לא בא בחשבון עם שום דבר אחר. יתרון נוסף הוא שהפרגולה מתאימה לקיץ, הרי שפרגולה תלויה לא תוכל לצבור בתוכה מים, ולכן היא בנויה בשיפוע, כך שהמים לא מצטברים שם, ובקיץ אם רוצים להשתזף, בשעות הצהריים אפשרי מאוד להגיע לגינה ולתפוס צבע טוב.

כיצד תולים את הפרגולה?

על מנת לתלות את הפרגולה, בעבר חויבו באישור מהעירייה, אך לפני מספר שנים הועבר חוק שפוטר את התהליך הבירוקרטי של בניית הפרגולה, הרי שהמון בתים החליטו לבנות פרגולות, והמון שכנים כבר דומים האחד לשני. את הפרגולה תולים על הקיר בגינה, או במרפסת. ישנה אפשרות לתלות את הפרגולה בכל מקום שתרצו.

האם פרגולה תלויה מתאימה לכל עונות השנה?

הפרגולה מתאימה ברובה לעונות הקיץ החמות, מהסיבה שהוזכרה לעיל שגג הפרגולה בנוי בצורה משופעת. המים יוצאים מגג הפרגולה, ובכך המים לא מכבידים על הפרגולה, וכך היא מחזיקה. אך בגלל זה, הפרגולה מתאימה ברובה לשאר העונות פרט לחורף.

>>> צריכים פתרון לחורף? הקליקו לפרטים אודות סגירת חורף מתאימה

מדוע פרגולה אלומיניום תלויה היא העדיפות הראשונה של המון בתים בישראל?

החורף הישראלי הוא ארוך רק בגלל העונות, אך במציאות הוא נמשך בערך כ-3 חודשים שבהם יורד גשם, וביניהם אף ישנם ימים של שמש. ובגלל סיבה זו, הפרגולה מתאימה להמון גינות ומרפסות בישראל.

מי בונה את המרפסת וכיצד למצוא אותו?

האדם האחראי על בנייה חוקית ותקנית של הפרגולה הוא קבלן. על מנת למצוא את הקבלן הטוב ביותר, עדיף להסתכל בתיק העבודות שלו, ולראות תעודות והסמכות. הקשיבו להמלצות של אנשים, ובחרו את הקבל הטוב ביותר עבורכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *