לוח גיר לחדר ילדים – הגיע הזמן לחזור קצת למקורות

לוח גיר לחדר ילדים

אם אתם הורים לילדים במציאות העכשווית הגובלת בשלל חידושים טכנולוגיים המתאימים לעולמם של הילדים כיום, אתם וודאי מוצאים את עצמכם משווים את שעות הפנאי שהיו לכם, אל מול שעות הפנאי של ילדכם כיום. בעוד שילדכם עוסקים בעיקר במשחקים דיגיטליים, אתם וודאי שיחקתם במשחקים שונים לחלוטין. אם מתחשק לכם להחזיר את הילדים שלכם קצת לעבר ולהראות להם את הקסם שהיה אז, תוכלו לחשוף אותם למשחקים שונים ששיחקתם אתם בעבר ולדברים מיוחדים שהיו קיימים בעבר ואהבתם מאוד. כך למשל, לוח וגירים לציור על הלוח, זה ללא ספק דבר נוסטלגי אשר רבים נהנו לעסוק בו בעבר.

היתרון שבלוח גיר בחדר הילדים

כאמור, אם בא לכם לחשוף את הילדים שלכם לחלק מהדברים שנהניתם מהם בתור ילדים, כדאי שתציבו בחדר שלהם לוח גיר, עם שלל גירים צבעוניים. ייתכן שבהתחלה הילדים שלכם לא יבינו מה מוצב בחדרם שכן, כיום בבתי הספר, המורים כבר אינם כותבים בגירים על לוח גיר, אלא בטושים מחיקים על לוח מיוחד. אולם, לאחר שתראו להם כיצד מציירים עם הגירים הצבעוניים על לוח הגיר, כיצד מוחקים, כיצד כותבים דברים ועוד, ילדכם ייווכחו לדעת שמדובר בחוויה מהנה ונהדרת עבורם. יצירת פינה הכוללת לוח גיר גדול בחדר הילדים בביתכם, עם שלל גירים צבעוניים, תהפוך את החדר לחדר בעלת פינה נוסטלגית ומהנה עבורכם ועבור ילדכם. בלוח הגיר הילדים יוכלו לצייר בשעות הפנאי, לכתוב לעצמם תזכורות שונות ובעיקר ליהנות.

היכן ניתן לרכוש לוח גיר

לכאורה, לוח גיר הוא דבר די עתיק ולכן אתם בטח תוהים, האם בכלל מוכרים עדיין לוחות גיר שכאלו. לכן, וודאי תופתעו לדעת שכיום ישנן חברות אשר מציעות סטנדים שונים וגם מוכרות לוחות גיר בכל הגדלים, לכל צורך או מטרה. בכדי שלוח הגיר יהיה חזק, יציב ואיכותי, חשוב לרכוש אותו מחברה הידועה באיכות לוחות הגיר אותם היא מספקת לכל צורך או מטרה. יש לבחור את לוח הגיר בהתאם לגודל הרצוי לכם להצבה בחדר הילדים ובהתאם לסוגו. ישנם לוחות גיר גדולים יותר או פחות, רחבים יותר או ארוכים יותר. תוכלו להתאים את לוח הגיר האידאלי לחדר של ילדכם, על ידי הבחירה בחברה הנכונה לרכוש ממנה את לוח הגיר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *