מדוע ערסל זוגי תורם כל כך לזוגיות

ערסל זוגי

איזה סוגי ערסלים זוגיים ישנם כיום, וכיצד ערסל זוגי משפר את איכות החיים ותורם לזוגיות? אם אתם רוצים לרכוש ערסל זוגי, חשוב שתדעו מהן היתרונות של ערסל כזה. לשם כך הכנו לכם רשימה של כל הדוגמאות לערסלים תוך הדרך למצוא רומנטיקה בספסל זוגי מפנק.

מהם סוגי הערסלים הזוגיים?

כיום ישנם מגוון סוגי ערסלים זוגיים, כאשר ניתן לרכוש ערסלים העשויים מחומרים שונים. את החומר שממנו עשוי הערסל חשוב להתאים לסוג האקלים שנמצא באזור מגוריכם מה שנכון גם לגבי מוצרי ההצללה שוודאי תרצו לרכוש יחד עם הערסל.

ערסל זוגי מראטן – ראטן הוא חומר שדומה לקש, אך הוא עשוי למעשה מגזעי עץ הדקל – מה שהופך אותו לעמיד במיוחד. ערסל זוגי מראטן הוא ערסל נוח ונעים ויש לו מראה דקורטיבי ויפה שמשתלב עם כל סוגי העיצוב, בין אם מדובר בעיצוב כפרי או מודרני. בנוסף, ראטן מאפשר חומר קל, נוח וזול יותר יחסית מחומרים אחרים כמו מתכת או עץ מלא.

ערסל זוגי ממתכת – עוד תוכלו למצוא ערסל זוגי עשוי מתכת. ערסלים אלה מאפשרים מראה מסיבי והם עמידים וחזקים. עם זאת חשוב לשים לב כי המתכת שממנה עשוי הערסל הינה מתכת מגולוונת שניתן באמצעותה לשמור על הערסל מפני חלודה.

ערסל זוגי מאלומיניום – אלומיניום הוא חומר שדומה למתכת אך הוא מיוצר מסגסוגת מתכות שהופכות אותו לעמיד, חזק, ועם זאת קל להזזה ממקום למקום. כיום ישנם ערסלים זוגיים עשוי אלומיניום בגדלים שונים שמתאימים למגוון עיצובים.

ערסל זוגי מעץ טיק – עץ הטיב הוא עץ בורמזי חזק מאד שמתאים למזג האוויר הישראלי. עץ זה הינו מעוצב ומעובד למראה כפרי ומסיבי, והוא מותאם לזוגות שרוצים גם ליהנות מערסל מעוצב וגם לרכוש ערסל מפנק ומעוצב.

אז כיצד הערסל הזוגי שלכם יתרום לזוגיות שלכם?

כיום ישנם כל כך הרבה סיבות לרכוש ערסל זוגי! בערסל אפשר להתכרבל בלילות מלאי כוכבים ולשתות שתייה חמה ומפנקת בימי חורף קרים. בנוסך ערסל זוגי הוא מקום כיפי שניתן לאכול בו ארוחות רומנטיות בכיף, על הערסל ניתן לנוח יחד אחד לצד השני אפילו בשכיבה, והוא כזה שמפנק אתכם בכל זמן ובכל עונה!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *