איך בוחרים מועדונים לבת מצווה

מועדון לבת מצווה

בוודאי שמעתם מבני הנוער שלכם מה הולך בדרך כלל במסיבות במיוחד כשמדובר בגיל המצוות. ההתלבטויות של רבים היכן לערוך מסיבות בר ובת מצווה מובנות, במיוחד כשרואים את כל שפע ההצעות ומתקשים להחליט ביניהן. החשוב מכל הוא כמובן להקיש בלבני המצווה שלכם, משום שזהו גיל רגיש שבו ירצו בוודאי לקבוע ולהחליט וגם לקבל את מה שבאמת יעשה להם את האירוע לזיכרון נעים. חשבו גם על השיקולים החברתיים של ילדיכם, והבינו למה חשוב להם להיות באמת מובילים באירוע שייזכר לטובה בין כולם. להם זה קריטי אישית, לכם זה נוח כשהם בוחרים את מה שהם אוהבים.

 

מועדונים לבת מצווה ומה לחפש בהם

  • מועדון שנראה ומתפקד כמו מועדון – ראשית, יש לדעת כי מועדון לבת מצווה הוא קונספט שמתגבש בשנים האחרונות ולכן תמצאו לא מעט כאלה שאינם ממש מועדונים אלא אולמות אירועים שנותנים עיצוב ותחושה כזאת אבל אין בהם את האווירה המועדונית שבני הנוער מחפשים. מועדון לבת מצווה חייב להיות בנוי ומעוצב בצורה כזאת כמו של הגדולים, כי הנוער מרגיש בזאת, גם בעיצוב הנכון.
  • מיקום נוח ומרכזי – מועדונים צריכים להיות נוחים לגישה גם כאשר הם מיועדים לאירועים, ולכן בחרו מועדון שנוח לשנע לשם את הילדים וקל להם להגיע לשם. הסיבה פשוטה – אין דבר מביך יותר ממסיבה שלא באו אליה בגלל קשיים לוגיסטיים ותחבורתיים. דאגו לכך שהמועדון יהיה נגיש, רצוי באמצעות הסעה.
  • צוות ארגון והפקה של הבית – יש מועדונים ואולמות אירועים שרק משכירים את המקום ונותנים לכם המלצות על שמות מפעילים ומפיקים למיניהם. במועדון כזה הכל כלול, הכל מובנה. מועדון לבת מצווה טוב יוכל להפיק את האירוע ולהרים אותו מהתחלה ועד הסוף בצורה יסודית, מקצועית ומשביעת רצון. הריכוז והתיאום על ידי צוות אחד עושה את ההבדל בין אירוע מאורגן טוב במועדון לבין אירוע עם פוטנציאל לשיבושים.
  • אזורים מופרדים לילדים ולמבוגרים – אתם כבר מכירים את זה מהבית שהילדה שלכם לא רוצה להיות מובכת ואין הבדל גם במועדון לבת מצווה. יש לכם אורחים מבוגרים בוודאי, ואתם יכולים להזמין אותם אבל לשבת בצד, בחדר VIP מיוחד משלכם, מבודד מרעש ומהאזור המרכזי. תוכלו לצפות בהם וגם ליהנות מפרטיות, בדיוק כמו בכל מועדון אמיתי.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *