מעקה זכוכית עם מאחז עץ

מעקה זכוכית עם מאחז עץ

מדרגות הממוקמות בתוך הבית, דורשות מעקה. מעקה הוא צורך בסיסי עבור מדרגות לצורך שמירה על הבטיחות של דיירי הבית. אולם, מעקה יכול להוסיף מאוד גם לפן הדקורטיבי של עיצוב הבית. לכן, כאשר מחפשים אחר מעקה עבור מדרגות המתוכננות בבית, או כאשר מעוניינים להחליף את המעקה הנתון במדרגות הקיימות בבית במעקה חדש, חשוב מאוד לבחון את כל סוגי המעקות המוצעים כיום ולבחור מהם את המעקה התואם ביותר את הלך הרוח העיצובי של הבית בכלל ושל המדרגות בפרט.

סוגי מעקות

מעקה הוא דבר חיוני ונחוץ מאוד לא פעם. את המעקה ניתן למצוא במדרגות חיצוניות או פנימיות לבית וגם במרפסות. תפקידו של המעקה הוא לשמור על הבטיחות במרפסת הבית או בגרם המדרגות בו עולים ויורדים בתוך הבית או מחוץ לבית. כאשר בוחרים מעקה, חשוב מאוד שלא לבחור אותו רק בהתאם ליעילותו ואיכותו, אלא יש לשים דגש גם על המראה הוויזואלי שלו. על אף שמעקה איכותי חייב להיות מבוסס על חומרים יציבים וחזקים, אין זה אומר שהדבר אמור לסתור באופן כלשהו את העובדה שמעקה יכול להיות באותה המידה גם יוקרתי ומיוחד במראהו. כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי מעקות שונים העשויים מחומרים שונים כגון: אלומיניום, זכוכית, עץ ועוד. כמו כן, ניתן למצוא מעקות אשר מיוצרים משני חומרים המשולבים ביניהם או יותר.

מעקה זכוכית עם מאחז מעץ- המעקה היוקרתי ביותר לכל בית

אחד מסוגי המעקות היוקרתי והיפה ביותר לכל גרם מדרגות בבית הוא מעקה הזכוכית. מעקה הזכוכית מיוצר מזכוכית חזקה ואיכותית והצבתו בגרם מדרגות בבית, מעניקה לבית מראה נקי כמראה קריסטלית, אסתטי ויפה. ניתן לשלב במעקה הזכוכית מאחז עץ, אשר הצבתו מעל הזכוכית מקנה לו מראה תלוי באוויר. אין ספק ששילוב מאחז העץ במעקה הזכוכית הופך אותו למעקה ייחודי ויוקרתי עוד יותר ממה שהוא, מעצם היותו מיוצר מזכוכית. כל בית אשר מותקן בו מעקה זכוכית בעל מאחז עץ בגרם המדרגות, הוא בית על מראה נפלא וייחודי, אשר כל מי שנכנס אליו מתרשם מאוד מהמעקה המותקן בו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *