תכשיטי יהלום: כך תבחרי את התכשיט המתאים לך

affair-1238430__340[1]

טבעות יהלום הם פריט לבוש מבוקש, כאשר יהלום נחשב חברה הטוב ביותר של האישה ולא בכדי – יהלום הוא תכשיט בעל ערך רב שרק עולה עם השנים, הוא מקשט את הגוף והמראה הכללי בצורה מרשימה, והוא יכול להפוך לסמל סטטוס, בעיקר שמדובר בתכשיטי יהלומים יוקרתיים.

אז כיצד תבחרי את תכשיט היהלום שיהלום אותך במיוחד? הכנו לך כמה טיפים לבחירת התכשיט המושלם!

סוג התכשיט – יהלומים הם פריט המשובץ על גבי מגוון תכשיטים ביניהם: טבעות, עגילים (בעיקר על גבי עגילים צמודי אוזן) הם משובצים בצמידי טניס יוקרתיים, וניתן למצוא יהלומים על גבי סיכות, משקפי שמש או ראייה, ואפילו על גבי חזיות!

על מנת להבין איזה תכשיט יתאים לך ויהיה פרקטי עבורך, החליטי על סוג התכשיט שיישא את היהלומים שאת אוהבת.

סוגי יהלומים – יהלומים ישנם בסגנונות שונים, כאשר סוג היהלומים מוגדר לפי צורת החיתוך שלו. הסוגים הפופולאריים ביותר של היהלומים הינם: יהלום כרית שנפוץ עקב צורתו המיוחדת, יהלום פרינסס שמקנה מראה אבן ללא פגמים, יהלום עגול שאורו קורן, יהלום לב שמתאים לנשים שאוהבות את המראה הרומנטי, וישנם סוגים נדירים יותר כמו יהלום אגס, יהלום משולשת שמחירו יקר במיוחד, יהלום אמרלד שנחשב נדיר, יהלום אשר שסגנונו מרובע, יקלום מרקיזה בעל צורת חיתוך ייחודית, יהלום רדיאנט הנחשב בוהק במיוחד, ויהלום אובלי שנחשב טרנדי ואופני בעיקר בטבעות אירוסין.

ערך היהלום – אם את רוצה לפנק את עצמך ביהלום יוקרתי שערכו גבוה, תוכלי לבחור יהלום על פי איכות החיתוך שלו, מידת הניקיון, הבהירות שלו, והפגמים שבו. יהלום איכותי הוא יהלום שהחיתוך שלו מושלם, שדירוג הניקיון שלו גבוהה, הוא בהיר יחסית ועשוי כמעט ללא פגמים.

זכרי! ככל שהיהלום יותר איכותי: הוא יותר יקר, ולכן לעיתים תצטרכי להתפשר על גודל היהלום עבור איכות, ערך גבוה ויוקרה.

צבע היהלומיםכיום ישנם מגוון יהלומים בסוגים שונים ביניהם: יהלומים לבנים (שקופים בדרך כלל) יהלומים צהובים (למראה וינטג' מיוחד), יהלומים ורודים (שמתאימים למי שרוצה יהלום מיוחד) ואפילו יהלומים שחורים! סקרי מעט תמונות של יהלומים בצבעים השונים, והחליטי על צבע היהלום שתואם את אופייך.

בכל הנוגע לבחירת צבע היהלום חשוב שתדעי כי יהלומים ורודים או כאלה שיוצרו בגוונים אדומים מתאימים בדרך כלל לבעלות עור כהה. יהלומים לבנים יתאימו לנשים בעלות עור בהיר, בעוד יהלומים שחורים הם כאלה שמתאימים לנשים צעירות שרוצות להישאר מעודכנות גם כאשר הדבר נוגע לתכשיטי יהלום.

נוחות – כאשר את בוחרת תכשיט משובץ יהלומים חשוב לשים לב לנוחות. טבעות בעלות אבן בולטת מאד אינן תמיד נוחות, וזאת משום שהיהלום עלול להסתבך בסריגים, ובאריגים.

יהלומים בעלי מראה שטוח יותר נחשבים פופולאריים בקרב נשים שרוצות לענוד את היהלומים על בסיס קבוע.

בנוסף, חשוב שתבחרי תכשיטי יהלום שמתאימים לאורך החיים שלך, כמו למשל בחירת תכשיט שאין סיכוי שיאבד לך במהלך פעילות גופנית, והתאמי את התכשיט לסגנון הכללי של לבושך.

בכך תוכלי ליהנות מתכשיט שיש לו ערך רב, והוא כזה שידגיש את יופייך ואופייך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *