מה זה דוד קיטור, ומה חשוב מאוד לדעת עליו

דוד קיטור

קודם כל ולפני הכל, חשוב לדעת מה זה קיטור. למעשה מדובר בגז חסר צבע, שבתנאים מסויימים צפיפותו נמוכה פי 1,600 מצפיפותם של מים במצב צבירה נוזלי. מטרתו של דוד הקיטור היא להעביר אנרגיית חום לצרכים שונים, וקיטור הוא אדי מים.

 

אז אחרי שעברנו על ההגדרה הזו, נצלול לעומק ונסביר בצורה מפורטת מה זה בדיוק דוד קיטור ולמה הוא משמש.

 

דוד קיטור מזכיר מאוד דוד מים. בבסיס שלו הוא דומה ולא בכדי. ההבדל המשמעותי ביניהם הוא שבניגוד לדוד מים, החלק העליון הוא ריק וזאת לשם היווצרות הקיטור. הבדל נוסף הוא שבדוד המים קיים תרמוסטט האחראי על הפסקת והדלקת מבער השמן בעוד שבדוד קיטור יש מבקר לחץ.

מידע נוסף על דוד קיטור תוכלו לקרוא בקישור זה…

 

אם יש ברשותכם דוד קיטור, חשוב שתדעו כי צריך לספק לו מים על בסיס שוטף, כשחייבים לדאוג שמפלס המים לא חורג מגובה קבוע. סכנת ההסתיידות מובילה לכך שאת דוד הקיטור מזינים אך ורק במים רכים.

 

דוד קיטור הוא אלמנט עוצמתי שבמידה ועבודתו נעשית בצורה לא מקצועית, יכול לגרום לנזק רב. בניין שיש בו חדר דוודים שלא מתאים להכיל דוד כמו דוד קיטור וההתקנה נעשית בצורה חובבנית, יכולים להביא לפיצוץ בדוד – ובמצב כזה ההשלכות עלולות להיות גורליות.

 

איך לבחור בדוד הנכון

 

קודם כל, אתם חייבים להבין האם דוד קיטור הוא הדבר שאתם באמת צריכים. בנוסף לכך חשוב להקפיד כי חדר הדוודים אכן מתאים לדוד הקיטור בו אתם בוחרים. בנוסף לכך, חובה להתייעץ עם אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים. זהו בהחלט לא נושא בו אתם רוצים להקל ראש רק בשביל לחסוך כמה לירות. תפעול נכון של דוד קיטור יכול להיות ההבדל בין חיים למוות. כן, עד כדי כך מדובר בנושא רגיש ונפיץ. בהתקנת דוד קיטור אין מקום לטעויות ולכן בשום פנים ואופן אל תתפשרו עליו או על המקום ממנו אתם מתכוונים לרכוש את דוד הקיטור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *