קרם ביבי או מייק אפ?

Closeup of a young beautiful woman.

השוואה בין קרם ביבי לבין מייק אפ יכולה לסייע לנשים שמתלבטות בין האפשרויות. מה היתרונות והחסרונות של כל מוצר? הנה המדריך המלא

מוצרי טיפוח לפנים יכולים לשפר את המראה החיצוני, להזין את העור ולשמור על הבריאות. השאלה היא כיצד בוחרים את המוצרים המתאימים מבין המגוון הקיים ומה עושים אם מתלבטים בין האפשרויות. אחת הדילמות היא בין קרם ביבי לבין מייק אפ והגיע הזמן להסיר את הכפפה ולבחון לעומק את היתרונות שלהם.

קרם BB, או באנגלית BB Cream (BLEMISH BALM) פותח לראשונה בגרמניה ובמטרה לחסוך שלבים שונים בשגרת הטיפוח הנשית. כתוצאה מכך, הקרם נותן מענה לשלבי ההזנה והליחוח, הגנה מפני השמש, הכנת העור לפני האיפור, טיפול דרמטולוגי בפצעים ומתן מראה אחיד לעור. כמו כן, הוא ידוע כקרם שמיועד לכיסוי והסתרה וכאלטרנטיבה למייק אפ או קונסילר.

לעומתו, את המייק אפ אין צורך להציג כי הוא מוכר כמעט לכל אישה בעולם המערבי. היתרון של מייק אפ בא לידי ביטוי בעיקר כשכבת בסיס לפני שכבת האיפור וניתן כיום להשיג אותו עם חומרי הזנה וטיפוח שונים.

היתרונות והחסרונות של כל מוצר

קרם ביבי מתאים לנשים שרוצות לחסוך זמן בשגרת הטיפוח ובעיקר לשמור על העור. היעילות שלו באה לידי ביטוי מתחת לעור ומאחורי הקלעים, כי ניתן להשיג אותו עם תרכובות של נוגדי חמצון ופפטידים, ויטמינים מסוג A, C או D ועל בסיס חומרי ליחוח אפקטיביים כמו גליצרין או חומצה היאלרונית. בנוסף, תכשירים מסוימים של קרם BB מגיעים עם נגזרות סיליקוניות שונות שתפקידן להחליק את העור באופן מלאכותי וליצור תשתית נוחה לעיבוד עור הפנים.

מנגד, המייק אפ עובד בעיקר על פני השטח ולכן הוא גם מגיע במגוון הרבה יותר גדול של צבעים. אפשר להתאים את גוון המייק אפ לגוון העור בעת המריחה והוא מיועד לכיסוי בינוני עד כבד. אפשר להשתמש במייק אפ על מנת לכסות פיגמנטציות וכהיות קשות במיוחד ולעיתים קרובות הוא עומד בפני עצמו לכיסוי חלקי או מלא.

איזה מוצר טיפוח מתאים לך?

כמו עם מוצרי טיפוח אחרים, גם השוואה בין מייק אפ לבין קרם ביבי היא בסופו של דבר עניין של העדפות אישיות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את סוג העור ואת רמת השומניות שלו. מי שסובלת מעור שמן ומתחילה להבריק באזור כנפות האף והמצח צריכה להשתמש בפודרה באזורים האלה ולתת עדיפות למייק אפ שקוף שסופח את עודפי השומן ולא מעמיס שכבה נוספת על הפנים.

לבסוף, קרם BB מתאים יותר למתאפרות מתחילות ולנשים שלא רוצות להתעסק יותר מדי בשגרת הטיפוח. כל השאר יעדיפו עדיין לשלוט בשלבים השונים של הטיפוח ולהשתמש על בסיס יומי במייק אפ ובקרם ביבי באירועים מיוחדים בלבד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *