סטיילינג לחורף – כיצד בוחרים סטיילינג ממקורות השראה איכותיים

סטיילינג לחורף

יש לא מעט דרכים לאפיין את החורף, ולא מעט אנשים נוקטים לגביו עמדה, בין אם חיובית כי אם הם לא אוהבים שמש, חום וזיעה ובין אם שלילית, כי הם לא מסתדרים טוב עם גשמים ורוחות. אך דבר אחד היא אי אפשר לקחת מהחורף, את הסטיילינג.

כל סטייליסטית תסכים שסטיילינג לחורף זה דבר מרשים ומיוחד שאין כמותו. נכון שבקיץ אפשר ליהנות משמלות קצרות, חצאיות, גופיות, ק'פוצונים בלי שרוולים ועוד שלל בגדים מרשימים, אך המראה המרשים, הנקי, המסודר ובוודאי האלגנטי יותר, יגיע בחורף. הכובעים והצעיפים, מעילים עד המותן או עד לברכיים, סוודרים מעשה יד, מכנסי ג'ינס, אלגנט וכמובן מגפונים או מגפיים בשלל צבעים וגדלים, לצד נעליים רגילות שמתאימות לחורף.

כאמור ניתן למצוא סטייליסטית שמתמחה בסטיילינג לחורף, למעשה לא מעט סטייליטים וסטייליסטיות, וכן חנויות אופנה רבות, בוחרים להתמחות בבגדים לחורף, גם בגלל שיש לא מעט חומרים ועיצובים שאפשר להשתמש בהם, אך חשוב לא פחות, ניתן לשאוב סגנונות ממקורות השראה רבים ואיכותיים.

יש מי שיחשוב שהעבודה של סטייליסטית לחורף היא מאוד קצרה, הרי החורף הישראלי הוא לא ארוך, בטח לא כמו החורף האירופאי. אך זה לא מדויק, הרי גם אם אין גשמים כבדים וסערות, הבגדים יכולים להתאים לימים ולילות קרים, והתקופה הקרה בישראל, מתחילה פחות או יותר באוקטובר ונגמר סביב מרץ- אפריל. מספיק זמן בשבילנו ליהנות מבגדי חורף ומספיק זמן בשביל סטייליסטית לעצב בגדים לתקופה זו.

סטיילינג לחורף – מקורות השראה

אחת השאלות שנהוג לשאול אמנים, מכל הסוגים בכל התחומים, מה הם מקורות ההשראה שלהם. מאיפה הם שואבים את החשיבה על סגנון ועיצוב.

כשמדובר בסטיילינג בכלל ובפרט לחורף, אפשר למצוא מגוון רחב של מקורות השראה, מאוד מיוחדים ומרשימים. למשל, אפשר למצוא מקורות השראה בעיצוב של בגדים ישנים. כלומר, חוזרים אל הקלאסיות ומשם שואבים השראה עבור עיצובים חדשים, כמובן בסגנון מודרני יותר.

דוגמא אחרת, לא מעט סטייליסטיות שואבות השראה דווקא מבגדי קיץ. כלומר, לוקחים רעיונות מביגוד שמשתמשים בו בקיץ ומתאימים אותו לחורף. זה לא תמיד אפשרי בגלל שסוג הבד הוא שונה והסגנון מעט אחר, אך ניתן לבצע התאמות שונות שיכולות לעזור.

עוד דוגמא שאנחנו מכירים היא, שימוש במקורות השראה חיצוניים. יש מי שמוצאת מקורות השראה מערים בעולם, פריז למשל תמיד יכולה להוות מקור השראה, כמו ערים אחרות רומנטיות בעולם. יש סטייליסטיות שבוחרות להשתמש במקורות השראה מתוך התרבות, קולנוע, תיאטרון, ספרות וכדומה.

כמו כן אפשר להשתמש במקור ההשראה הגדול ביותר שלנו וזה הדמיון. אנחנו יכולים לאמץ רעיונות שונים שעולים בראש ולפתח אותם. בין אם זה בסגנונות מיוחדים ובין אם זה בשילובים עם אלמנטים שנובעים מרעיונות חיצוניים ועוד. אין ספק שהחורף נותן לנו מספיק כלים ורעיונות לבגדים יפים ואיכותיים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *