ניקוי שם בגוגל בעידן הרשתות החברתיות

ניקוי שם בגוגל

ניקוי שם בגוגל בעידן הרשתות החברתיות הפך למסובך יותר, היות וכל אחד יכול לכתוב ביקורת שלילית, להכפיש את השם של עסק כלשהו וליצור נזק תדמיתי עצום בתוך שניות ספורות. גוגל זוכר הכול, כך שגם כעבור מספר חודשים, התוצאות האלו עלולות להופיע ראשונות במנוע החיפוש. הדרך היעילה ביותר לנקות את המוניטין היא באמצעות יצירת תוכן חיובי, אשר ידרוס את התוכן השלילי לעמודי התוצאות של גוגל שאף אחד לא טורח להגיע אליהם. ניתן כמובן לפנות למפרסם של הפוסט הבעייתי, לדבר אל ליבו ולבקש ממנו להסיר את הפוסט. לעיתים זה יכול לשנות את כל התמונה. אופציה נוספת, היא לדווח על הפוסט הבעייתי לרשת החברתית שבה הוא הועלה. גם פעולה זו יכולה להפתיע לטובה בחלק מהמקרים.

לעוד פרטים אודות ניקוי שם בגוגל, לחצו כאן…

כל מה שחשוב לדעת על ניקוי שם בגוגל בעידן הרשתות החברתיות

כאמור, הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמה ענקית אשר רק הולכת וצוברת תאוצה ככל שהשנים חולפות. רוב האנשים מחזיקים לפחות פרופיל אחד באחת מהרשתות הגדולות, הם טורחים להיכנס אליו, לבדוק מה חדש אצל החברים שלהם ולהתעדכן בכל הנושאים החמים של הרגע. אי לכך, מדובר על פלטפורמה נפלאה אשר מאפשרת לקדם גם תוצאות חיוביות. מדובר על נכס משמעותי אשר משמש כדי ליצור תוכן חיובי לגבי עסק או אדם מסוים. ניתן לפרסם מבצעים מיוחדים של העסק, לפרסם סרטון שימושי המעניק מידע רלוונטי לגולשים או לייצר משחק נושא פרסים. פוסטים מסוג זה יזכו בלא מעט לייקים ותגובות, דבר שיתרום לקידום שלהם בגוגל ויביא לדריסת התוכן השלילי למקומות נמוכים יותר. חשוב כמובן לגוון ולא להישען רק על רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכדומה. יש צורך לייצר עמודי נחיתה, לכתוב מאמרים מפרגנים בבלוגים ולהשקיע בתוכן איכותי באתר הבית.

רוצים לדעת גם על אחסון אתרים? לחצו כאן…

לסיכום, האלגוריתם של גוגל רק הולך ומתפתח בהתאם לתנאי השוק שמשתנים באופן תדיר. בעולם הנוכחי הרשתות החברתיות ממלאות תפקיד מהותי בעולם התוכן, ולכן גוגל מתאימה את עצמה לתנאי הסביבה החדשים. ניתן להשתמש בכך כדי לנקות את השם של אדם או עסק מסוים, באמצעות פרסום של תוכן חיובי ברשתות החברתיות השונות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *