גופי תאורה

גופי תאורה

בין אם אנחנו קונים גופי תאורה לבית ובין אם אנחנו קונים גופי תאורה למשרד או לחנות, זה תמיד עניין מלהיב ומלא עניין. הרי לא מדובר רק בעצם זה שאנחנו קונים מוצר שישמש אותנו ביום יום לצרכים שונים, לא מדובר רק בזה שאנחנו רוכשים מוצר מיוחד ומרשים אשר אנחנו יכולים לבחור אותו מבין קטלוג של מוצרים בעלי סגנון ועיצוב שונים, אלא מדובר על מוצר שאנחנו קונים תוך כדי הקפדה ותכנון, לא סתם כך.

כשאנחנו ניגשים לחנות לקנות גופי תאורה, יש מספר דברים שאנחנו לוקחים בחשבון. לא משנה עבור איזה חדר מיועדים אותם גופי תאורה. דבר ראשון אנחנו מתייחסים לסוג החלל בו אנחנו רוצים להתקין אותם. הרי יש הבדל בין חדר שינה, חדר ילדים, מטבח או סלון. אם בסלון נרשה לעצמנו לבחור בגופי תאורה שמרניים, קלאסיים, סביר להניח שבחדר ילדים נעדיף גופי תאורה יותר מודרניים ובמטבח נצטרך להשתמש בגופי תאורה יותר פרקטיים, מאחר ומדובר בחלל שיותר מיועד לעבודה.

דבר שני שאנחנו נתייחס אליו זה גודל גוף התאורה והיכן אנחנו יכולים להציב אותו. יש מי שבוחר להתקין גופי תאורה בתקרה, לעומת זאת יש מי שמעדיף להשתמש בגופי תאורה שמונחים על הרצפה, או כאלה שמונחים על שולחן או ריהוט אחר. לעיתים זה יותר פשוט ויותר זול. שכן לא צריך להתקין אותם וניתן לנייד אותם ממקום למקום.

דבר שלישי שנתייחס אליו, זה העיצוב של גופי תאורה. אנחנו נתייחס לשאלה אילו אלמנטים קיימים מסביב, מה הם הצבעים והחומרים השולטים במקום, ועל פי זה נבחר אילו גופי תאורה אנחנו יכולים לרכוש עבור חלל החדר.

דבר רביעי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כשאנחנו ניגשים לקנות גופי תאורה, היא העניין שלשמו אנחנו קונים אותם וזה, מה הגודל שלהם. עד כמה הם גדולים ואילו נורות אנחנו יכולים להתקין בהם. אין היגיון להתקין גופי תאורה קטנים בחלל גדולים אלא אם אנחנו בוחרים להתקין כמות גדולה שלהם. כך אנחנו יכולים ליהנות מכמות אור משמעותית. אם מדובר בגוף תאורה גדול, נוכל להסתפק בנורה אחת בלבד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *