אם אין לכם עדיין מושג מה זה "קופסה מתוקתקת" אתם ממש מפסידים

ופסה מתוקתקת

אנחנו נמצאים כרגע בעיצומו של חודש החגים העמוס ביותר בשנה. כמעט אין שום יום רגיל, היות וכל יום נחשב ליום חג, חול המועד, ערב חג וכדומה. מדובר כנראה על אחד החודשים העמוסים ביותר בשנה, היות וכל משפחה מוצאת את עצמה מארחת ומתארחת ללא הפסקה. זהו הזמן המושלם לפגוש משפחה שמזמן לא התראתם עמם, לחדש קשרים שקצת התרופפו לאורך השנה ולבקר חברים קרובים ורחוקים. מדובר על אחת התקופות הנעימות ביותר, היות והילדים בחופש וזה בדיוק הזמן להשקיע בתחושת הבית והמשפחתיות שכל כך חשוב לטפח ולתחזק. הבעיה היחידה מתחילה בכך, שמדובר על כמויות עצומות של אוכל שיש צורך לבשל ולאחסן עבור האורחים ובני המשפחה. המקרר כבר מפוצץ בסירים ומצרכים שונים, ולכן יש צורך במציאת פתרון מושלם שיקל על הבעיה. קופסה מתוקתקת נחשבת לפתרון הקסם של כל מי שאוהב סדר וניקיון במקרר שלו. זוהי קופסת פלסטיק בעלת על המאפיינים החשובים, לצורך הפיכתה לקופסה האהובה והנוחה ביותר לשימוש.

קופסה מתוקתקת – הפתרון המושלם למקרר מסודר ומאורגן

כל מי שאוהב לבשל ולאפות יודע עד כמה חשוב לשמור על סדר וניקיון במטבח. מקרר מבולגן גורם לא פעם לריחות לא נעימים, מוצרים מקולקלים ותחושה כללית לא נעימה. על מנת להקל על העניין, מומלץ להשתמש בקופסאות פלסטיק שיסייעו לכם לתקתק את המטבח ולאחסן את המאכלים השונים בצורה הטובה והפונקציונלית ביותר. במקום לדחוף למקרר סירים ומחבתות ענקיות, ניתן לחסוך במקום פנוי ופשוט לארוז את כל השאריות בקופסאות איכותיות. קופסה מסוג זה חייבת לשמור על טריות המזון, ולכן היא חייבת להיות אטומה לחלוטין. היא אמורה להגיע בגודל נוח, שלא יהיה גדול מידי מצד אחד, אך גם לא קטן מכדי להכיל את המאכלים האהובים עליכם. מומלץ לרכוש קופסאות בצבעים שונים, כדי ליצור תחושה צבעונית ונעימה יותר בתוך המקרר. מעבר לכך, ניתן לשייך כל צבע לסוג מסוים של מזון, דבר שיקל על החיפוש במקרר.

לסיכום, קופסה מתוקתקת הינה קופסת פלסטיק איכותית ועמידה, המאפשרת איטום מלא השומר על טריות המזון. ניתן לחמם בה אוכל במיקרוגל ואף לשטוף אותה במדיח כלים.

עוד מידע ודוגמאות ניתן למצוא באתר של קורטיקו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *