מזון מומלץ לגורי חתולים

מזון לגור חתולים

לא מעט אנשים אוהבים לגדל חתולים. חתול הוא חיית מחמד מפונקת ונעימה, אשר מעניקה חום ואהבה למי שמאמץ אותה. אם אימצת גור חתולים קטנטן, אתה וודאי תוהה כיצד עליך להזין אותו. הזנת גור חתולים קטן איננה דומה להזנת חתול בוגר ולכן, יש לבדוק מהי הדרך הטובה והנכונה ביותר להזין את הגור ולרכוש את אמצעי ההזנה הטובים ביותר עבורו, בהתאם לגילו.

כיצד מזינים גור חתולים בחודשים הראשונים לחייו?

בחודשים הראשונים לחיי גור החתולים, אין לו עדיין שיניים ולכן, התזונה אשר עליה הוא מתבסס כאשר הוא מצוי עם אמו, היא בעיקר הנקה. אולם, בשל העובדה כי אימצתם את הגור ואין לו את היכולת לינוק מאמו, הרי שתאלצו לרכוש עבור הגור תחליפי חלב המיועדים באופן ספציפי עבור גורי חתולים או בשר רך מקופסאות שימורים. את תחליף החלב, מזון יבש לגורי חתולים בחודשים הראשונים לחייהם, יש להאכיל בעזרת מזרק ללא מחט בכמות הדרושה לגור. חשוב מאוד להזין אותו בתחליף זה ובבשר רך, בכדי לספק לו את מרב הוויטמינים אותם גופו דורש לצרכי גדילה והתפתחות. לאחר שמתחילות שיניו של גור החתולים לצמוח, ניתן להאכילו במזונות קשים יותר המיועדים לחתולים, אך עדיין בשלבי צמיחת השיניים הראשוניים, יש צורך לרכך אותם על ידי שילוב בתוך תחליב החלב של גור החתולים.

סוג האוכל הרלוונטי לגור חתולים לאחר שיש לו שיניים

לאחר שיוצאות שיניו של גור החתולים, ניתן כבר להזין אותו בתזונה רגילה המיועדת לחתולים. חשוב מאוד להזין את החתול בתזונה המתבססת על חלבונים מן החי. תזונה המתבססת על חלבונים מקמח עוף או משאריות עוף, פחות טובה מתזונה המתבססת על העוף עצמו. כמו כן, יש לוודא כי האוכל שאתם נותנים לחתול מכיל ויטמינים וכי הוא לא מכיל דגנים אשר החתול לרוב איננו אוכל. דגנים מעין אלו אינם רלוונטיים לאכילה לחתול וכן לעיתים אף יכולים להיות מסוכנים לגופו. הזנת החתול צריכה להיות מבוססת רק על רכיבים טובים המתאימים באופן ספציפי לחתולים. לכן, כאשר מחפשים מזון חתולים לרכישה, חשוב מאוד לברר איזו חברה מייצרת את המזון הטוב ביותר עבור חתולים ורק לאחר שביררת מי ידועה כחברה מעין זו, תוכלו לבחור את המזון לחתול שלך בלב שלם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *