חדר אמבטיה

bathroom-2046702__340[1]

לפני שנתחיל בפעולת עיצוב חדר אמבטיה יש להגדיר את הצרכים שלנו. באיזה סוג של חדר רחצה תהיו מעוניינים? מה גודל החלל של חדר הרחצה? למי מיועד חדר האמבט? האם מדובר על חדר רחצה שצמוד ליחידת ההורים או שמדובר בחדר רחצה מרכזי אשר ישמש את הילדים?. ברוב המקרים, מדובר על חדר רחצה אשר יכיל מקלחון ויש כאלה שיכילו גם מקלחון וגם אמבט, שוב תלוי בגודל החדר. יש כאלה שמעוניינים גם בשירותים או כאלה שמעוניינים להפריד את השירותים מחדר האמבט. יש להתחשב כמובן בחלל הנתון לפני שמתחילים לתכנן היטב את חדר הרחצה.

התחשבות באלמנטים שאינם משתנים בתכנון של חדר האמבט

יש לקחת את מידות חדר אמבטיה ולהתחשב באלמנטים שאינם משתנים כגון:   פתחים חלונות, דלתות, צנרת אינסטלציה, נקודות חשמל ואביזרים סניטריים כגון מקלחון, כיור, אמבט ואסלה. לאחר שלב זה, ניתן יהיה להתקדם הלאה. עיצוב שאר חלקי חלל  חדר האמבט , יבוצע בהתאם לאלמנטים הקבועים בו.  השלב המרגש ביותר בעת עיצוב חדר האמבט הינו האווירה הנחוצה לכם. חדר האמבט שלכם, עשוי להיות מושפע מסגנון עיצוב מודרני שמאופיין בסגנון מינימליסטי בעל קווים נקיים, או בסגנון כפרי, כאשר ארונות האמבט מיוצרים מעץ, או שילובים נוספים של חומרים טבעיים. גווני פסטל ודוגמאות פרחוניות של חיפוי הקיר, עשויים להקנות אווירה זו.

תכנון נכון של חדר האמבט

שיפוץ חדר אמבטיה, מחייב אותנו להפעיל מערך של שיקולים שעשוי להשתנות, על פי האביזר הנחוץ לנו בהתאם לייעוד שהוא ממלא. קחו לדוגמא התקנת אסלה, שהם שונים מבחירת כיור שיהיה מתאים. יש לבחור נכון בחברה שמספקת עבורכם את הכלים הסניטריים, כך שהם ישרתו אתכם לאורך זמן. ישנו מגוון גדול ורב של אביזרים לחדרי האמבט החל מקרמיקות המגיעות בגדלים שונים ועיצובים מרהיבים ועד למקלחונים ולאמבטיות שלא זהים למרחב הרחצה שהיה מוכר לנו בעבר. גם מבחינת  הריהוט של חדר האמבט, יש לבחור נכון ארונות אמבט המיועדים לאחסון נכון של מוצרים שיהיו נגישים עבורנו כך שבחירה של ריהוט שיהיה נגד לחות תהיה נכונה. ניתן יהיה להוסיף פרזול מתאים כגון ברזים שיתאימו למרחב בחדר האמבט, מה שיקנה לחדר הרחצה מראה יוקרתי ואסטטי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *