בוטוקס – חברה הנאמן של האישה

כל אישה רוצה תמיד להיראות במיטבה, גם אם מדובר בצעירה או באישה שהיא מבוגרת יותר. ככל שהשנים עוברות חל תהליך של התבגרות והזדקנות שאינו מיטיב עם עור הפנים והמראה הכללי, אך למרבית המזל יש מה לעשות בנידון.

לפני גיל 40 נשים רבות מטפחות את עצמן באמצעות מוצרי קוסמטיקה שונים, מוצרי איפור וכל דרך אחרת על מנת לייפות את פניהן וחזותן הכללית. אך עם תחילת שנות הארבעים הגיל נותן את אותותיו ולכן רבות פונות למרפאות לרפואה אסתטית על מנת לבצע טיפולים אסתטיים למיניהם כמו טיפול בצניחת עור, בקמטים ובכתמי גיל שהופכים להיות יותר ויותר בולטים עם הזמן.

הגילאים שכדאי להתחיל

כבר בשנות העשרים לחייהן נשים רבות יעשו הכול בכדי למנוע את פגעי הזמן. ישנן כיום לא מעט מרפאות אשר מטפלות דווקא בנשים צעירות על מנת למנוע את הופעתם של קמטים מאוחר יותר. חלק מהטיפולים האסתטיים עושים באמצעות חומרי מילוי שונים כמו בוטוקס, טיפולי פילינג וטיפולים שמדגישים אזורים מסוימים בפנים. מומלץ לא להמתין עד לתחילת שנות הארבעים, אלא להתחיל עוד הרבה לפני כן.

הזרקת בוטוקוס

נשים רבות פונות היום למכונים לרפואה אסתטית ובוחרות בטיפולי בוטוקס שביכולתם למנוע היווצרות של קמטים. עם השנים העור הופך להיות פחות גמיש ונוצרים קמטים קבועים. מומלץ להתחיל להזריק בוטוקס כבר בשנות העשרים, כך ניתן לשלוט על השרירים טוב יותר, להרפות אותם ולעכב הופעת קמטים. התוצאה המתקבלת היא עור בעל מראה חיוני, מוצק ובריא, עור גמיש שכולו ברק. בתחילה יש להזריק את הבוטוקס כל שלושה שבועות ולאחר מכן פעם אחת בשנה.

מילוי השפתיים

שפתיים מלאות משדרות מראה חושני ונשי ולא כל הנשים התברכו בשפתיים שכאלה. אולם גם כאן יש מה לעשות, באמצעות הזרקת חומרי מילוי אפשר להגדיל את נפח השפתיים. הפרוצדורה היא קצרה מאוד ואין כל צורך בהרדמת המטופלת. על מנת שבכל זאת היא לא תסבול מכאבים היא תקבל חומר אלחוש ולאחר הטיפול תוכל לחזור לשגרת יומה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *