שקועי לד

שקועי לד

כשאנחנו בוחרים גופי תאורה לחלל חדר מסוים, אנחנו צריכים לבחון לא מעט שאלות. בין היתר אנחנו נבחן את השאלה, כיצד אותם גופי תאורה ישתלבו בעיצוב הכולל של המבנה, כיצד ניתן להתקין אותם בצורה נוחה וטובה, כך שיהיה ניתן לעשות בהם שימוש בצורה אפקטיבית, וכן כיצד ניתן לחלק בצורה נכונה את השימוש באותם גופי תאורה, באופן כזה שהם לא יפריעו מחד ומאידך נוכל להיעזר בפתחים רגילים על מנת להשתמש בתאורה טבעית.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שימוש הולך וגובר בשקועי לד, גופי תאורה ייחודים אשר ניתן להתקין אותם על התקרה ולמעשה בתוך התקרה. הם שונים מגופי תאורה רגילים ולו מהסיבה הפשוטה, שלא תולים אותה על התקרה, הם לא בולטים החוצה, אלא הם מכניסים אותם אל תוך התקרה באמצעות חורים מיוחדים. זה כמובן מגביל ברמה מסוימת את אפשרויות ההתקנה, מאחר ולא ניתן להתקין אותם בצורה נוחה על הקיר אלא רק על התקרה, אי אפשר גם להשתמש בהם בכל מקום, אך מצד שני, הם משתלבים בצורה יפה ומינימליסטית בעיצוב של המקום ועל כן, הם יכולים לעצב בצורה ייחודית את חלל החדר.

לעוד פרטים על שקועי לד, לחצו כאן…

חשוב לומר, השימוש בשקועי לד אפשרי גם במבני מגורים, מבנים מסחריים, משרדים, מועדונים, בתי קפה ומסעדות ובשלל מקומות אחרים. אנחנו צריכים לדעת כיצד להתאים את השקועים לעיצוב הכולל, כך שיתאימו בדיוק למה שאנחנו מחפשים.

כאמור, כשאנחנו בוחרים גופי תאורה, עלינו לקחת בחשבון אלמנטים שונים, כולל כאלה שיכולים להיות מושפעים או להשפיע על השימוש בחלל החדר. למשל, אם אנחנו בוחרים להשתמש בגופי תאורה מסוימים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון, עד כמה תאורה חיצונית יכולה להשפיע על חלל החדר ועד כמה נוכל לחסוך בשימוש בגופי התאורה שאנחנו מתקינים כתוצאה מכך.

שימוש בשקועי לד יכול בהחלט יכול להיות חסכוני, אחת כמה וכמה אם אנחנו משתמשים בתאורה טבעית, חיצונית. אז אנחנו יכולים להחליט על התקנה חכמה וחסכונית, כזו שתאפשר לנו להשתמש רק באזור מסוים באותם שקועי לד ולא בכל מקום. זה כמובן יחסוך בעלויות ההתקנה והשימוש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *