ניקיון ופוליש

ניקיון ופוליש

אנשים רבים מודעים לניקיון של הבית שלהם בבית, אך האם אנשים מודעים לפוליש שהם צריכים לעשות בבית? כיצד ניקיון ופוליש קשורים בכלל? במאמר זה נסביר את הקשר הישיר בין פוליש לבין ניקיון, וכך תוכלו לחסוך כאב ראש גדול.

למה מבצעים ניקיון?

בכל בית ובכל מקום עבודה או בית אירוח, ישנה כמות חיידקים גדולה מאוד מהסיבה שיש המון אנשים באזור. אותם אנשים מביאים עמם את החיידקים הללו, ואת האבק שבו נמצא החיידק העיקרי המשפיעה על בני האדם, הנקרא קדרית האבק. על מנת להעלים את אותם חיידקים ונגיפים, חשוב לנקות את הבית באופן תדיר.

מהו פוליש?

פוליש מבוצע בדרך כלל על ריצופים ביתיים. לאחר מספר שנים שהריצוף בבית לא מחודש זמן רב, הוא צריך חידוש כלשהו על מנת לקבל את הברק, ואת הבריאות שלו חזרה. אותו חידוש מעיף את האבק ואת הלכלוך הקיים על הריצוף, ומחזיר אותו ליושנה.

כיצד ניקיון ופוליש קשורים?

הקשר הישיר של שני הנושאים הללו, הוא האבק והלכלוך שנמצא על הריצוף. ללא ניקיון, האבק מצטבר על הריצוף, ותוך זמן קצר, צריך לבצע פוליש על הריצוף על מנת שהלכלוך ירד.

כיצד מבצעים פוליש?

הדרך היחידה הטובה ביותר לבצע את הפוליש, היא באמצעות מכשירים מיוחדים המיועדים לפוליש. אותם מכונות שמבצעים בזכותם את הפוליש, הן מכונות גדולות שעושים איתן פוליש. הפוליש הוא תהליך של ליטוש הרצפה, בצורה כזאת שהאבק והלכלוך ממנה מוסר ברגע.

לעוד פרטים אודות ניקיון ופוליש, לחצו כאן…

כיצד לשמור על בריאות הרצפה?

במידה והנכם רואים כי אינכם מתמודדים עם הניקיון באופן תדיר, דעו כי יש עבורכם פתרון, ואלה הן חברות הניקיון אשר כאן על מנת לשרת אתכם, ואת כל מי שאין לו את הזמן לנקות את הבית, או אין ביכולתו לנקות. על מנת שלא תצטרכו לעשות פוליש באופן תדיר, כדאי לקרוא לחברת ניקיון שתבצע את העבודה.

מתי צריך לעשות פוליש ואיך?

את הפוליש צריך לעשות לפחות אחת לשלושה שנים, בלי קשר לרמת הלכלוך על הרצפה שלכם, ובלי קשר לתדירות הניקיון בבית, ולרמת הניקיון הכוללת. בצעו את הפוליש באמצעות חברת פוליש מומלצת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *