שימושים לשיש אוניקס

שיש אוניקס

 

אחד מהחומרים החדשים ביותר ששינו את פני עולם השיש הוא כמובן שיש אוניקס. מדובר למעשה על חומר שלרוב משמש אותנו ליצירת אבני חן שמורכבות לתוך תכשיטים מסוגים שונים. בדרך כלל החומר הזה מגיע בשלושה גוונים שונים, והם: לבן, שחור ואדום. לפני שנים השימוש העיקרי של שיש אוניקס היה למעשה ליצירת כלים שונים, אך היום אנחנו רואים אותו בלא מעט מטבחים. אחרי עבודת ליטוש, השיש המקסים הזה הופך להיות מיוחד ביותר ובימינו נעשה בו שימוש במשטחי עבודה שונים. מדובר על שיש מאוד איכותי ועמיד, כך שאם גם אתם מחפשים שיש טוב לבית, שווה לקחת בחשבון את האופציה של שיש אוניקס. 

 

כמה באמת תשלמו היום על שיש חדש? 

 

הגעתם בשיפוץ שלכם לשלב שבו אתם צריכים לבחור את השיש הנכון לכם? לא ברור לכם כמה זה הולך לעלות ואתם מעט מוטרדים? אפשר להבין ללבכם. לכן חשוב שתכירו את הגורמים שיכולים להשפיע בסופו של דבר על העלות. למשל, באיזה סוג של שיש אתם בוחרים? האם אתם מעדיפים שיש אוניקס או שאתם רוצים לראות אפשרויות אחרות כמו שיש קיסר או גרניט? בנוסף, כמובן שגם השטח והגודל ישפיעו על המחיר, כך זה עוד נתון שחשוב מאוד להתייחס אליו. אם כל זה לא מספיק, אנחנו רואים שגם השאלה מאיזו חברה תזמינו את השיש החדש שלכם תשפיע על העלות. 

 

מוזמנים להתרשם מהמגוון ומהמחירון באתר: https://www.nir-zvi.co.il

איך מתקינים שיש? 

בין אם בחרתם באופציה כמו שיש אוניקס ובין אם אתם מעדיפים לראות סוגים אחרים של שיש, כדאי יהיה לבדוק גם אך אתם רוצים להתקין אותו. התקנת שיש דורשת מיומנות, מקצועיות וגם כלים ייעודיים, כך שברור מדוע זו לא עבודה שתוכלו לעשות בכוחות עצמכם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *