שדרוג וחידוש הבית: כך תעשו זאת בעצמכן בקלות

שדרוג וחידוש הבית

בשנים האחרונות נדמה שכל אחת מאיתנו רוצה בית מעוצב, בין אם זה בסגנון הבוהיימי ובין אם מדובר בסגנון עיצוב מודרני. אבל איך אפשר לעצב ולשדרג את הבית מבלי לקרוע את הכיס? ריכזנו בעבורכן כמה טיפים מלאי סטייל. בואו נתחיל!

לפני הכל – קצת השראה

רגע לפני שתשנו את הנראות של החלל, כדאי לחפש מקורות השראה ותמונות שיעוררו את החוש העיצובי שלכן. באפליקציית פינטרסט תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובי פנים, מה שעשוי להעניק לכן לא מעט השראה. כמו כן, מומלץ לבקר באתרים בעוסקי בתחום, כמו אתרי עיצוב או לייף סטייל – במרבית המקרים תוכלו לראות כתבות ותמונות של חללים ששופצו או שודרגו.

ריהוט ואלמנטים דקורטיביים

בחרתן את העיצוב האידיאלי ביותר בעבורכן? ובכן זה הזמן לערוך רשימה ולבחור את הריהוט החדש שצריך לרכוש על מנת לעצב את החדר. כדאי לפצל את הקניה ולרכוש בחנויות ייעודיות את המוצרים הרצויים, למשל, ניתן להשיג שולחנות כתיבה של "רהיטי דמיר" באתר האינטרנט של החברה, ואם תרצו אקססוריז עיצוביים לשולחן, תוכלו להזמין מאלי אקספרס או אפילו מחנויות עיצוב מקומיות.

בשורה התחתונה – לא חייבים לרכז את הרכישה במקום אחד, משום שיכול להיות שתוכלו למצוא פריטים ייחודיים במגוון חנויות. קחו זאת בחשבון.

ומה לגבי DIY?

תחום הDIY  תופס תאוצה בארץ ובעולם, לכן זה לא מפתיע שיש שלל הדרכות יצירה נהדרות ברשת. תוכלו לשדרג רהיטים ישנים, ליצור אלמנטים עיצוביים לגמרי בעצמכן, ואפילו לצבוע את הקיר ולעצב אותו בהתאם לקו העיצובי שבחרתן.

הנה כמה רעיונות פשוטים שיסייעו לכן לשדרג את העיצוב:

  • קיר תמונות – באמצעות מסגרות תמונות צבעוניות או וואשי טייפ, תוכלו ליצור קיר תמונות מעוצב ומדליק, בין אם הוא ימוקם בחלל המשותף ובין אם בחדר הילדים.
  • לוכד חלומות צבעוני – גם אם אתן לא יודעות לסרוג, וודאי תשמחו לדעת שיש שיטות נהדרות ופשוטות ליצור לוכדי חלומות, וכן – גם עם חומרים פשוטים שניתן למצוא בכל חנות יצירה.
  • כריות בסגנון בוהו שיק – כריות הסלון יכולות בקלות להפוך לכריות בוהו, ולו באמצעות שילוב של תחרה, פונפונים ואלמנטים בגווני שמנת. ניתן ליצור את הכריות הללו גם ללא תפירה, זאת הודות לדבק הבדים "גוטרמן".

כל אחת יכולה לעצב ולשדרג את הבית, כשניתן לעשות זאת בכמה וכמה דרכים שונות ומגוונות. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *