פתיחת סתימה לבד

בדרך כלל  נגלה שבכיור או באמבטיה יש האטה בקצב הירידה של המים. זהו מקרה רגיל של סתימה קלה  אפשר  להתגבר עליה באמצעות  כלים פשוטים. לא תמיד חייבים להזמין אינסטלטור בתל אביב כדי לתקן סתימה, במידה ואתם לא מצליחים להתגבר על התקלה, כדאי לפנות לאחד כזה. פתיחת סתימות היא משימה לאינסטלטור.

יש מה לעשות בנידון

לפניכם כמה דרכים שניתן לנסות כדי לבצע פתיחת סתימת ביוב, וזאת לפני שמזמינים איש מקצוע:

  • שפכו מים רותחים לבור הביוב בכיור. המים הרותחים ממיסים חומרים אשר סותמים את הכיור, והם יכלים לפעמים לשחרר סתימות פשוטות.
  • כסו את הפתח העליון של הכיור עם דבק נייר חזק, מלאו את הכיור במים ונסו לפמפם בכיור בעזרת פומפה.
  • ניתן להניח דלי מתחת לכיור, ובאמצעות מפתח צינורות לנתק את הסיפון מהכיור. יש לשמור היטב על גומיות האטם שלא יאבדו ויפלו.
  • אם הסתימה מתרחשת באזור הסיפון, אפשר לעשות שימוש במברג או חוטר ייעודי לפתיחת סתימות לצורך פתיחת הסתימה.
  • אם לא הצלחתם לפתוח את הסתימה אז כדאי פשוט לקרוא לבעל מקצוע שיטפל בבעיה במהירות ובמקצועיות.

חופשי זה לגמרי לבד

יש אנשים אשר מסוגלים לפתור כל תקלה בבית. אנשים אלה לא צריכים את השירותים של בעל  מקצוע. מאידך לרב האנשים אין ידע וסבלנות כדי  לתקן בעיות שקורות בין כותלי הבית הפרטי.  ישנן תקלות שרק לאיש מקצוע מותר לתקן. (כמו תקלות חשמל למשל). ההמלצה היא לתת לבעל מקצוע לטפל בתקלה ולא לנסות לתקן בעצמיכם וזאת בגלל שתיקון עצמאי עלול להסתיים בנזק או פגיעה. וזאת עם כל הרצון הטוב שבדבר.

אם מגיע אליכם אינסטלטור בתל אביב מומלץ להקשיב לטיפים שלו. לעיתים הם שווים  כסף וזמן. בעלי מקצוע מנוסים שעובדים במקצוע כבר זמן רב וצברו ידע והבנה ולא משנה באיזה תחום תמיד ישנן עצות טובות  שלא חשבתן עליהן. אפשר גם ללמוד איך להימנע מתקלה חוזרת ואיך  לשמור על הציוד בצורה טובה יותר. אם התקלה תוקנה כהלכה אז קרוב לוודאי שהיא לא תחזור על עצמה בקרוב. בכל מקרה כדאי לשמור את הקבלה. תוכלו לפנות לקבלת מידע בנושא זה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *