קשיי נשימה – מה זה אומר בעצם?

קשיי נשימה

המונח קשיי נשימה, הוא מונח רחב שלא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם ההשלכות שלו. כשאנחנו אומרים קשיי נשימה, אנחנו מכוונים לנקודות שונות ולא תמיד אנחנו מכוונים לנקודה הנכונה, להגדרה הנכונה של המונח.

חשוב להבין מה זה אומר, גם בשביל לדעת מה זה לידע כללי, אך חשוב לא פחות בשביל לדעת כיצד להתמודד עם קשיי נשימה באופן נכון ומושכל, מתוך הבנה שתהליך כזה יכול לדרוש מאיתנו לא מעט, בין אם זה אומר טיפול רפואי, שימוש באמצעים שונים, שינוי הרגלים בחיים ועוד.

קשיי נשימה זה מצב בו אנחנו לא נושמים באופן סדיר. זה יכול לנבוע כתוצאה מבעיה מולדת או מבעיה שמתעוררת בתקופות מסוימות, הרבה פעמים אנשים מתמודדים עם קשיי נשימה בעת חילופי עונות או כאשר הם נחשפים לחומרים שונים בפרט אבק. אנשים שיש להם אסתמה, כמובן מתמודדים עם קשיי נשימה, כמו כן אנשים שמתמודדים עם נזלת כרונית ואז האף שלהם סתום והם צריכים לנשום רק דרך הפה, אנשים שיש להם התקפי חרדה באופן תדיר מסיבות שונות או מי שיש לו דום נשימה בשינה (מצב בו מפסיקים לנשום לכמה רגעים במהלך השינה).

מדובר על מצבים שניתן להתמודד איתם, אומנם כל אחד מהמצבים הנ"ל, במיוחד אסתמה, יכולים להיות חריפים כך או אחרת, אך ברמת העיקרון, כל אחד מהמצבים הנ"ל הוא פתיר ולו באופן זמני. החוכמה היא לדעת לאתר את הבעיה מבעוד מועד ולדעת לחבר לה את הפתרון הנכון.

כיצד אנחנו יכולים להתמודד עם קשיי נשימה? בין היתר אנחנו יכולים להשתמש בכדורים ותרופות אחרות שיכולות לעזור, אנחנו יכולים להתמודד עם חומרים שונים שמטרתם לפתוח את קני הנשימה לרווחה, מדובר על חומרים טבעיים מסוגים שונים, כמו כן אפשר לבצע תרגולים שונים כיצד לנשום בצורה בריאה ונכונה. כמו כן, ניתן לשנות הרגלים מסוימים בחיים, בין אם זה הרגלי אכילה, שינה או פעילות גופנית במטרה להתמודד עם הבעיה.

חשוב להדגיש, הרבה פעמים שיפור בקשיי נשימה, יכולים לשנות את כל סגנון החיים, פתאום מריחים יותר טוב, אפשר לדבר שוטף, לבצע פעילויות גופניות ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *