רשלנות רפואית בלידה

hands-2568594__340[1]

הלידה היא אחת מפסגות האושר של כל אישה. זהו הרגע שלו היא המתינה, ולאחר תשעה חודשים מגיח אל אוויר העולם תינוק/ת חדש, יפה וורוד. אין ספק שכאשר הכול מתנהל כשורה כולם מאושרים וחוזרים הביתה שמחים וטובי לב. אך לעיתים מתרחשות טעויות אשר עלולות להעיב על השמחה. רשלנות רפואית במהלך הלידה היא טרגית בכל קנה מידה ותשליך ללא ספק על אנשים רבים אשר נמצאים בקרבת היולדת. הליכים רפואיים עשויים להיות מתישים אך בכל מה שקשור להיריון אין ממש ברירה והם נדרשים. לעיתים רופא עשוי לקחת החלטה לא נכונה ולגרום בכך לשרשרת של טעויות מסכנות חיים.

רשלנות רפואית בלידה היא אחד הגורמים ידועים לתביעות עקב רשלנות רפואית. רב הלידות אמנם מסתיימות בהצלחה והאישה לא נתקלת בבעיות מיוחדות במהלך ההיריון, אך במקרים שבהם יש בעיה מומלץ לפנות לעורך דין אשר מבין בנושא והתנסה בו. פניה לעורך דין היא הדרך המתאימה ביותר על מנת להתמודד עם המצב ולהביא לקבלת פיצוי הולם. לא מדובר רק על מהלך הלידה עצמו אלא גם על כל מהלך ההיריון אשר לפעמים גם הוא כרוך בבדיקות והחלטות שונות שרובן ככולן מתבצעות על ידי הרופא.

כך נולדת תביעה

כדאי מאוד לשמור את כל המסמכים הרפואיים אשר אתם מקבלים במהלך ביצוע הבדיקות השונות. כל מסמך כזה הוא בעצם ההוכחה הטובה ביותר ועשוי לתמוך בגרסה שלכם ולקרב אתכם אל הסיום הטוב של הפרשה. כל תביעה של רשלנות רפואית היא שונה מחברתה, הנסיבות והאנשים שונים והתוצאה לא תמיד צפויה. עורך דין טוב ידע כיצד לנהל את התביעה ולשכנע את מי שצריך לשכנע. הוא גם ישיג עדים מומחים אשר יספקו תמיכה נוספת בצד שלכם בעניין.

מכיוון שמדובר בנושא רגיש לא מומלץ לנסות לטפל בו בעצמיכם. למעשה אך ורק אדם אובייקטיבי יוכל להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהשיג את המטרה שלכם. עורכת הדין גלית קרנר  מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית, ביטוח ותחומים נוספים. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא. המשרד ישמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *