בי 12 – למה הוא טוב ומי זקוק לו?

בי 12

ויטמין בי 12 (בלועזית 12B) נחשב לאחד הוויטמינים הפופולאריים ביותר וזאת משום שהוא מכיל בתוכו יתרונות רבים, תוך שהוא משלים חוסרים שנים בגוף האדם. ויטמין זה מסייע לשיפור בעיות בריאות, והוא יכול לעיתים אף להחליף בתועלות שלו תרופות מרשם.

אבל מהו ויטמין בי 12?

ויטמין מסוג זה נועד לתרום להתפתחות הגוף כמו התפתחות תקינה של שיער, עור, ציפורניים, ועוד. הוויטמין מייצור חומרים מחומרים המפקחים על התפתחות של תאים חדשים בגוף האדם, כאשר את הויטמין נוטלים בעיקר כאשר ישנו חוסר איזון בגוף.

ויטמין 12B מתאים לאנשים שסובלים מקור עז בגוף והצטננות, לאנשים שסובלים מנשירת שיער, דיכאון, בעיות הורמונאליות, שינויים במצבי הרוח, חולשה, אנמיה עייפות ועוד. הוויטמין מתאים גם למי שסובל מלחץ דם נמוך, מעלפונות, בעיות במערכת העצבים, חרדות ומתחים, חילוף חומרים איטי, למי שסובל ממחלות לב ודם, מטרשת נפוצה, פרקינסון ועוד.

אז כיצד ניתן לצרוך את הוויטמין בצאוכל שאנו אוכלים?

ויטמין בי הוא כזה שנמצא בשלל מזונות כגון: דגנים, בקטניות, בבשר אדום בדגים, בירקות ירוקים ועליים, והוא נמצא באגוזים ושלל מוצרים שמכילים ברזל ובי 12.

כיום כדי להבין איזה ויטמינים אתם זקוקים להם – מומלץ לפנות לרופא המשפחה או תזונאית על מנת שאלה יתאימו לכם א הוויטמין המתאים לכם מכל.

אבל מדוע כדאי לצרוך את הוויטמין בתוספי תזונה?

למרות היכולת לצרוך ויטמין בי 12 B במאכלים שאנו אוכלים, עדיין ניתן לחזק את הצריכה על ידי נטילת ויטמינם המכילים בי 12. הוויטמינים המיוצרים כקפסולה מסייעים לגוף ליהנות מוויטמינים בדרך סינטטית שאינה מיוצרת בגוף, תוך שהקפסולות מהנדסת כך שהם מיוצרות ללא רעלים שעלולים להכיל מאכלים מסוגים שונים.

באמצעות ויטמינים כאלה שנמכרים בחנויות טבע און ליין, יכולים רבים ליהנות מוויטמין בי 12 במחירים משתלמים וקבלת משלוח של ויטמינים מכל סוג עד הבית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *