תרגום לסינית מקצועי מול המתרגם של גוגל

תרגום לסינית מקצועי

כל אחד התנסה בשלב כזה או אחר בחייו בשימוש במתרגם של גוגל. מדובר ללא ספק על כלי עזר שימושי ביותר, במיוחד כאשר יש צורך להבין את המשמעות של מילה מסוימת או ביטוי מסוים. אך כאשר מכניסים למתרגם של גוגל טקסט שלם, התרגום לא רק שלא יהיה נאמן למקור, אלא שברוב הפעמים לא יהיה שום קשר בינו לבין הטקסט המקורי. לא מספיק לדעת את המשמעות של מילה או ביטוי מסוים, אלא יש צורך להבין את ההקשר של המשפט. לצורך כך, חשוב להשתמש במתרגם מקצועי, היות ולא ניתן להסתמך על המתרגם של גוגל במקרים מעין אלו. הדבר נכון כמובן כאשר מדובר על מאמר שיש להכין עבור הלימודים, מסמך כלשהו שיש צורך לתרגם או מצגת שמעוניינים להפיק עבור לקוח חשוב. רק אדם מנוסה ומקצועי, המכיר את השפה הסינית על רזיה, ידע לספק את התרגום המושלם לכל טקסט ולכל מסמך. לכן אין בכלל מה להשוות בין תרגום לסינית מקצועי מול המתרגם של גוגל.

תרגום לסינית מקצועי מול המתרגם של גוגל – למה כדאי לכם להשקיע?

מעבר לכל מה שנאמר לעיל, כדאי לקחת בחשבון נקודה חשובה נוספת. מעבר לעובדה כי התרגום עלול להיות לא מובן עבור הצד השני, כדאי זכור גם את האופציה שהתרגום יהיה מוטעה, מבלבל ואף מעליב. ישנן לא מעט נקודות קריטיות בכל מה שקשור לתרבות הסינית, לכן תרגום לא מדויק עלול להעליב או להרגיז את הצד השני. במידה ומדובר על לקוח חשוב למשל, הדבר עלול לגדוע לחלוטין את הפגישה העסקית שלכם ולמנוע מכם כל צורה נוספת של תקשורת עמו. לכן חשוב תמיד להיעזר בשירותיו של מתרגם מקצועי ואמין, אשר ידע לבצע את התרגומים באופן אישי כך שיתאים לצרכים הייחודים של כל לקוח ולקוח.

לסיכום, כדאי תמיד לזכור כי רק מתרגם ברמה הגבוהה ביותר, יוכל לשקף את הכוונות של שני הצדדים, ולאפשר תקשורת נכונה ופתוחה יותר. כמו כן, חשוב שהמתרגם יכיר ויתחשב בקודים התרבותיים הקיימים בסין, על מנת למנוע מצב של פגיעה בצד השני.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *