התחנה הבאה אסיה

טיול באסיה

ישנם אתרים רבים ברחבי העולם אשר הם בגדר המלצה גורפת, וכל מי שביקר בהם בוודאי ירצה לשוב אליהם פעם אחר פעם. אחד היעדים המומלצים לטיול הוא מדינת קירגיסטן אשר ממוקמת במרכז אסיה. מדינת קירגיסטן מציעה את הטיול המושלם לכל מי שמחפש טיול מרגש, מסעיר ומלא חוויות שמשלב נופים מהממים, אגמים, פסגות הרים וגם נוף אורבני מתקדם.

כל תייר שביקר במדינה יכיר אותה על הצד הטוב ביותר וללא ספק ימליץ גם לחבריו להגיע לבקר בה. הדרך המושלמת לטיול במדינה היא בעזרת ג'יפים 4*4 שמסוגלים להגיע למקומות שבהם כף רגל לא דרכה מעולם. הג'יפים הם ללא ספק כלי הרכב המצטיין ויש לו כמה יתרונות בולטים לעומת דרכים אחרות.

היכן ניתן לטייל בקירגיסטן

היות ומדובר על מדינה שממוקמת במרכז אסיה היא מציעה שפע של אפשרויות ביקור:

  • מצד אחד ניתן לטייל בהרים ולנשום את אוויר הפסגות. ממרומי ההרים ניתן לצפות בנוף המהמם ולהפיק צילומים מעולים.
  • ההרים שנישאים אל על מושלגים ברב עונות השנה וכתוצאה מזה נוצרים אגמים מרהיבים שאפשר להקיף אותם בנסיעה, לשבת בסמוך אליהם ולהשקיף אל האופק.
  • קירגיסטן מציעה גם חוויה אורבנית איכותית ואפשר לטייל בהעיר הבירה בישקק שמציע מוזאונים רבים, אזורי בילוי, מסעדות וכל מה שנחוץ על מנת לעבור את החופשה בכיף.
  • פארקים ושמורות טבע גם הן מקומות מומלצים לביקור, ניתן לצפות בהן בחיות מסוגים שונים, צמחייה מרתקת ואווירה מרגיעה ונינוחה.

איך מגיעים לשם?

אם החלטתם לטייל בקירגיסטן יהיה עליכם להוציא אשרה שתאפשר לכם להגיע לשם. את האשרה ניתן להוציא באחת מנציגויות המדינה שממוקמת באירופה או בארה"ב. בנוסף כדאי מאוד להתעניין בטיולים מאורגנים למדינה שיכולים להיות טיולי ג'יפים (מומלץ) או טיולי אופניים וגם סיורים רגליים. הכול על פי הדרישה.

חשוב לוודא שאם מדובר על טיול מאורגן המדריך הינו מוסמך ויש לו את כל האישורים על מנת להדריך במדינה הזו. חברות טיולים רבות מציעות טיולים למשך שבוע, עשרה ימים ואפילו חודש. כדאי לבחור בטיול שיספיק לכם בשביל להכיר את השטח מבלי להיות בלחץ זמן.

מידע נוסף בנושא זה תוכלו למצוא בלחיצה על הקישור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *