טבעות אירוסין מיוחדות לנשים

טבעות אירוסין מיוחדות לנשים

אם אתם מחפשים אחר טבעת אירוסין ייחודית חשוב שתדעו כי מלבד הטבעות שנחשבות סטנדרטיות אשר בהן יהלום סוליטר משמע: יהלום בודד אחד שקוף – ישנן כמה טבעות אירוסים המשובצות יהלומים ואבי חן בעיצובים מפתיעים ביותר. אז איזה טבעות אירוסין מיוחדות יש לנשים?

טבעות עם יהלומים צבעוניים – אחת המגמות החדשות והמעניינות בעיצוב טבעות אירוסין היא עיצוב באמצעות יהלומים צבעוניים. כיום ישנם שלל סוגי יהלומים ביניהם יהלומים וורודים, צהובים, אדומים ואפילו שחורים: מה שמקנה מראה מקסים ומעוצב לטבעת.

טבעות טריו – טבעות טריו הן כאלה המשובצות בשלושה יהלומים במרכז הטבעת, כאשר טבעות מסוג זה מקנות מראה מלוכתי וקלאסי לטבעת. כיום ישנן שלל טבעות טריו בהן משובצים יהלומים מסוגים וגדלים שונים תוך שמראה הטבעת עשיר במיוחד.

טבעות וינטג' – גם טבעות הווינטג' תופסות את מקומן בין שלל טבעות ייחודיות כאשר באמצעות טבעות וינטג' אפשר ליהנות ממראה מלכותי ייחודי ומעניין. כיום ישנן שלל טבעות עשויות מזהב בגוונים שונים ויהלומים במראה העתיק והמסקרן. טבעות מסוג זה מספקות את המראה האצילי מהמאה ה19 ואת המראה הגותי המעניין והשונה.

טבעות זרקוניה – טבעות אשר משובצות בשלל אבני זרקוניה קטנים לאורך כל הטבעת. טבעות כאלה עדינות במיוחד והן הופכות את אצבעות כף היד לעדינות ובמראה נשי ואלגנטי. אבני הזרקוניה הן כאלה שעד כמה שגודלן נחשב קטן – משפיעות  מאד על המראה של הטבעת והופכות אותה לנוצצת במיוחד.

כיצד מוצאים טבעות מיוחדות?

על מנת לרכוש טבעות אירוסין ייחודיות ניתן להכנס לאתרים ייעודיים אשר יאפשרו שלל עיצובים של טבעות מיוחדות ויוצאות דופן! באתרים כאלה ניתן לקבל מושג כללי לגבי סוגי טבעות תוך שניתן לבחור טבעות אירוסין עם יהלומים אמתיים בעלי תעודה גמולוגית המעידה על אמתותם.

בנוסף אפשר לצאת ולסייר בין חנויות ורשתות התכשיטים וליהנות משלל טבעות מיוחדות שמבניהן ניתן לבחור את הטבעת המתאימה לכם מכל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *