מיניות קשובה – מה זה אומר?

כולנו אנשים בוגרים שיודעים לקיים יחסי מין. רבים התחילו לעשות זאת מוקדם ויש את מי שבחר להתנסות ביחסי מין בזמן מאוחר יותר. אבל בכל מקרה כולנו יודעים מה צריך לעשות, מה נהוג ומה נכנס למה. 

אבל כשאנחנו נמצאים בזוגיות או מפתחים מערכת יחסים, ואפילו כשאנחנו בוחרים פרטנרים חד פעמיים – חשוב שהמיניות שלנו תהיה קשובה. חשוב שנהיה קשובים קודם כל לעצמנו וגם לצרכים של בן הזוג  או בת הזוג. עוד כדאי שנדע את הגבולות ואת הצרכים של הפרטנרים שלנו כדי שנוכל להבין מה כל אחד אוהב. בין היתר כדאי להתנסות קצת בתחומים אחרים מלבד יחסי מין סטנדרטים. 

קראו עוד על מיניות קשובה באתר שקסי69 >>>

אבל מה זה אומר 'תחומים אחרים'? 

וואו! יש לא מעט דוגמאות ואפשרויות בעולם המין והמיניות הקשובה. אפשר להעניק עיסוי טנטרי שעובד על כל חלקי הגוף ומשחרר את הצ'קרות. אפשר ללמוד כיצד לממש אחד לשני או אחד לשנייה את הפנטזיות. יש את מי שירצה ליהנות ממשחקי שליטה של שליט ושליטה או של שבויה ושליט, כשהכול נעשה בהקשבה ובהסכמה. 

בנוסף לכך, יש את מי שירצה לממש פנטזיות מיניות, כמו למשל מין בשלישיה, או כול פנטזיה אחרת, כמו חילופי זוגות והצטרפות לקהילת סאדו מאזו. 

מחפשים חנות סקס? מוזמנים לבקר >>>

מיניות קשובה היא לדעת במה רוצה לדאוג לעונג שלי ושל בן זוגי, היא קשורה להתנסות בדברים חדשים כמו להיכנס לפורומים או אתרי סקס, היא נוגעת בהתנסות בטיפול מיני ובצורך לעשות הכול כדי שיחסי המין יהיו טובים. אז זה הזמן להתחיל לעבוד על מיניות קשובה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *