עיצוב פנים כפרי על ידי מעצבים

graphic-design-3317041__340

תחום העיצוב פנים בימינו הוא תחום מאוד פופולרי ומבוקש. הרבה אנשים שמעצבים את בתיהם לא מסתפקים בקנייה של ריהוט יפה, העיצוב של החלל וגם הבחירה של הסגנון העיצובי, כל אלא יהיו תחת פיקודו של מעצב או מעצבת הפנים בעלי ניסיון וידע בלימוד עיצוב פנים.

כל תהליך של לימוד עיצוב פנים יספק למעצב את הכלים לעצב את הבית שבו הלקוחות יהיו מעוניינים להוציא את המיטב מהתנאים השוררים בו ולהגיע לבית מעוצב למשעי. היום אנשים רבים מחפשים את החום הכפרי ואת הרוגע שהבית מעניק בסוף כל יום ולכן עיצוב כפרי נחשב לעיצוב מועדף על הרבה אנשים. עיצוב פנים כפרי ידוע בסגנונו האלגנטי שיכול לחבר את הפנים של הבית יחד עם החוץ ולהשרות אווירה נעימה ורגועה.

עיצוב פנים כפרי
עיצוב פנים כפרי הוא עיצוב שמשרה תחושה חמימה לחלל, הוא עיצוב שמשתלב נפלא עם הטבע סביבו בכך שהוא מפנה מקום רב לאור הטבעי. בעיצוב כפרי השימוש יעשה בחומרים חמים כמו: עץ, אבנים טבעיות, ריהוט מעץ, כריות טקסטיל, צמחייה, רצפת עץ, פרקט ועוד. גם לבחירת הצבעים יש משמעות; צבעים חומים, ירוק, שמנת ובז' וכו'.

עיצוב כפרי ניתן לעצב בכל חלל, הוא מרמז על אופי הנפשות בבית, יש לו קסם והוא מזמין מאוד. ניתן ליישם אותו בכל החללים בבית או לבחור שהעיצוב יהיה רק בסלון ובמטבח. חשוב שברגע שמקבלים החלטה על עיצוב מסוים שלא תהייה סתירה בין החללים ושיהיה קו מאחד בין כולם, לזה תדאג מעצב פנים מומחית לעשות במיומנות רבה. 

למה מומלץ להיעזר במעצב או מעצבת?

עיצוב פנים מטרתו לתכנן ולשנות את החלל בבית הלקוח בהתאם לדרישות שלו. מומחית לעיצוב פנים מעניקה פתרונות לבעיות במבנה עצמו של החלל ומביאה מניסיונה רעיונות יצירתיים ומקוריים. מומחית לעיצוב פנים שרכשה  לימוד עיצוב פנים במוסד ראוי, תדע להתחשב בצורה הכי מקצועית בכל הצרכים של הלקוח ותיצור בהתאם לכך חללים רלוונטיים, כשהיא יודעת לא לחרוג מהתקציב שקיים. מומחית לעיצוב פנים מתמקצעת במספר נושאים ויודעת לקחת אותם בחשבון בעת עבודתה על העיצוב כגון: חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, תאורה, צבע ותכנון אדריכלי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *