אימון אישי לחיים עם יותר ביטחון עצמי

אימון אישי לביטחון עצמי

כל מי שעבר את גיל 18 וגם רבים אשר נמצאים עדיין בגיל הנעורים יגיד לכם כי החיים הם מורכבים ומסובכים. אנחנו נתקלים כל פעם בעוד מכשול שאנו צריכים להתגבר עליו ובעוד דרך חתחתים שאנו צריכים לעבור בכדי להגיע אל שלווה ושקט. להבדיל ממה שרבים חושבים הדרך להתגבר על מכשולים לא עוברת במצב חשבון הבנק שלכם או בהשכלה שלכם אלא בכוחות הנפשיים שלכם. עליכם להבין כי ככל שתהיו יותר חזקים מבחינה נפשית כך תוכלו להתמודד עם קשיים נפשיים וכך תוכלו להתגבר על המכשולים בצורה יותר טובה. עליכם להבין כי אנחנו נולדים עם כוחות נפשיים מסוימים אך אתם צריכים גם להבין כי אתם יכולים לחזק את הכוחות ולתמוך בהם. באמצעות אימון אישי לחיים אתם תוכלו לפתח את הכוחות הללו ולהיות הרבה יותר חזקים ולעמוד בקשיים הגדולים ביותר שיש.

הקשר עם המאמן – המרכיב המשמעותי ביותר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת

עליכם להבין כי הצלחת האימון האישי תלויה בשני מרכיבים עיקריים, אתם והמאמן שבו בחרתם. למעשה ניתן להכניס למשוואה גורם שלישי המשפיע על הצלחת האימון והא הקשר שאתם מפתחים עם המאמן. ככל שתסמכו יותר על המאמן, ככל שתרגישו יותר טוב עמו כך האימון יניב פירות הרבה יותר טובים וזהו משהו שאתם צריכים לתת עליו את הדעת. קשר הוא דבר שמושפע משני הקצוות שלו כך שגם לכם וגם למאמן שלכם יש השפעה אדיר על הצלחת הקשר. אך בראש ובראשונה הצלחת הקשר תלויה במאמן שלכם מכיוון שהוא איש המקצוע והוא בעל הניסיון בקשרים מסוג זה ועל כן הבחירה במאמן צריכה להיות מאוד מושכלת.

זכרו כי כל אימון צריך לאזן בין הקריירה ובין המשפחה

כאשר אתם בוחרים מאמן בשביל אימון אישי הקשור לחייכם אתם צריכים לזכור כי ישנם שני מרכיבים מרכזיים המשפיעים עליכם, כאשר גם כאן יש לאזן בין שני הדברים הללו. אתם צריכים להבין כי עליכם לאזן בין הקריירה שלכם ובין המשפחה שלכם ובכך האימון צריך להתמקד ועל כך המאמן צריך לעבוד בצורה הנרחבת ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *