סניקרס הורסות לנשים!

סניקרס לנשים

בכל הנוגע לאופנה: נראה שקצת קשה לעקוב וזאת מפני שהאופנה משתנה בכל רגע, היא ממחזרת את עצמה וממציאה שיטות חדשות לשימוש בשלל פריטים.

עם זאת אחד הפריטים שנראה שתמיד היו באופנה (וזאת בקונסטלציות שונות) הם נעלי הסניקרס שהפכו לסמל של קלילות, עדכנות ועכשוויות כבר בשלהי שנות ה 20 של המאה העשרים ואחת.

בעבר, נשים שלבשו סניקרס היו כאלה שנחשבות מתירניות, שוברות מוסכמות וכאלה שרוצות להרגיש קלילות ולשוות למראן מראה נערי או של טום בוי.

כיום נעלי הסניקרס עדיין מככבות והן נראות נהדר בין אם משלבים אותן עם זוג מכנסי שורט סקסיות, לבין אם משלבים אותן עם ג'ינס אונתי או עם מכנסיים מקופלים עד לרבע הרגל ואפילו עם שמלה קלילה או חצאית.

סניקרס שהורסות את הבריאות

בשל ההתפתחות של הסניקרס והיותן נעליים כיפיות ופופולאריות, הפכו הנעליים עם השנים לשם דבר והן כאלה שמעוצבות בשלל עיצובים, צבעים וטקסטורות!

כיום אפשר ליהנות מסניקרס לבנות קלאסיות, ומנעליים שקיבלו אינטרפרטציה ייחודיות כמו כאלה שמוגבהות על פלטפורמה, או כאלה שחובקות את הקרסול, סניקרס בגוונים צבעוניים, סניקרס מנומרים, כסופים, סניקרס זהב, כאלה שיש עליהן דמויות דיסני או דמיות קומיקס ואף נעליים המשולבות עם שלל אלמנטים כמו נצנצים, פייטרים, פסי תחרה ועוד.

שילוב סניקרס בחיי היום יום

אחת מהסיבות שנעליים מסוג זה הפכו לכה פופולאריות היא היכולת להפוך את הסניקרס לנעלי יום יום נוחות במיוחד שקל לנעול, נעים לפסוע בהן והן מתאימות לכל סיטואציה: בין אם מדובר ביום עבודה קשה שבו יש לעמוד שעות רבות על הרגליים, לבין אם מדובר בעבודה משרדית שבה יש לעטוף את הרגליים בנעליים הגונות בעלות מראה סולידי מכובד.

בשל כך כיום יותר ויותר נשים וגברים מכל הגילים והמגזרים בוחרים בנעליים מסוג זה, תוך קבלת היכולת לגוון את מראה הסניקרס בעיצובים שונים שהנעליים מציעות.

אז אם אתם רוצים לבחור ולבחון שלל דגמים של נעליים, זה הזמן להיכנס לחנויות מקוונות ואתרי אינטרנט שמציעים סניקרס מושלמות, 'הורסות' ובשלל גוונים וטקסטורות, ולבחור נעליים כיפיות, נוחות ומעוררות השראה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *