3 מקצועות שהם לא לגברים בלבד!

מקצועות שהם לא לגברים בלבד

משמח לפרגן במאה ה-21 לנשים שחצו את הגבול גם לעבר מקצועות נחשקים, שנחשבו גבריים עד כה. זה לא בשמיים ואפשר בהחלט להגיע לשם אם מכוונים לפחות לכוכבים

יש הבדלים בין המינים, בוודאי, לא מתכחשים לכך. אולם יש תחומים שבהם אין יתרון למגדר ולכן אין סיבה לא לנהור לשם ולהציף אותם בנשים. כל מי שחששו שנים רבות לרכוש מקצוע מרתק, מכניס הרבה יותר ומאפשר לעבוד בשעות נוחות מגלות לאחרונה שעוד ועוד נשים מעזות להיכנס לשם.

נשים אפשר למצוא היום במקצועות כמו טייסות גם בצבא וגם באזרחות ושיפוצניקיות, בתפקידים בכירים בעיתונות ובתקשורת ועוד. להלן שלושה מקצועות שמתאימים כל אחד לנשים, והן עדיין לא מקבלות בהם ייצוג הולם.

מסחר בשוק ההון – המקצוע האידיאלי לאישה

אם כבר מדברים על מקצועות טבעיים לנשים, כספים הם התחום הבא. נשים מנהלות את משק הבית בין אם הן בזוגיות ובין אם הן יחידניות. הן מטפלות בכל החישובים הקטנים של החשבונות, עוקבות אחר מחירים, הנחות ומבצעים, מחשבות רכישות שונות לפי עונות השנה והאירועים הצפויים, חוסכות ומודעות לעתיד, ורבות גם פותחות מדי שנה גם עסקים קטנים ובינוניים בלי חשש.

כלומר, ברגע שנשים השתחררו מהסטיגמה שהן לא טובות בניהול כספים הן מעזות יותר. מסחר בשוק ההון הפך זה מכבר מתחביב פרטי של נשים שלמדו להשקיע את הרווחים והחסכונות שלהן במועדוני השקעות למקצוע של ממש. כל מה שנחוץ למי שרוצה להתמקצע בכך, לנהל תיקי לקוחות בבית השקעות מעבר לתיק ההשקעות שלה, זה למצוא תכנית טובה ומקיפה של לימודי שוק ההון. תכנית כזאת תכשיר אותך לנהל תיקי לקוות ולקבל את הרישיון הנחשק של הרשות לניירות ערך. אם את רוצה לבדוק את עצמך, תמצאי אין ספור קורסים וסדנאות שיכניסו אותך בהדרגה לתחום זה ותראי שאין שום סיבה שלא תתנהלי בו בהצלחה כמו במשק ביתך.

נהגת מונית – הכי טבעי בעולם לאישה

כישורי הנהיגה של נשים אינם נופלים מזה של גברים, ויעידו על כך פוליסות הביטוח הנדיבות שמציעים להן משום שהן מעורבות פחות בתאונות. נשים קשובות בשירות לקוחות, רגילות לעסוק בכל כך הרבה דברים בבת אחת והן אלה שממונות בדרך כלל בבית על הסעות הילדים ואיסופים, כך שלא ברור למה אין יותר מהן בענף זה.

כשמוסיפים לכך שני פקטורים חשובים – השעות הגמישות והעצמאות וקהל לקוחות עצום שישמח לנסוע עם נשים בלבד מטעמים שונים, ההצלחה בשוק ההסעות הפרטיות רק מצפה לכן. היתרון הוא לא רק בקביעת שעות העבודה שלכן בהתאם לאורח חייכן, אלא גם בידיעה שאתן נוהגות את חייכן במו ידיכן, תרתי משמע.

מפתחת אפליקציות – כי לנשים יש רעיונות יצירתיים כל הזמן

יוזמות שונות שהיו בשנים האחרונות להנגיש את מקצועות פיתוח הקוד, תכנות ופיתוח אפליקציות הניבו מספר גדול של נשים שגילו שהן יכולות בהחלט להתמודד עם זה. זה לא רק נגיש ומובן, זה גם הופך אותן לגמישות מאוד בגלל השעות שבהן אפשר לעבוד על האפליקציה לעבוד מהבית כשמגדלים משפחה, וגם לנצל זאת כדי ליישם אין ספור רעיונות יצירתיים לפתח אפליקציות שאנשים זקוקים להן במיוחד.

אפליקציה היא למעשה היישום של צורך של אנשים בעולם האמיתי. לכן, יש צורך ביצירתיות ובמקוריות של נשים שמחפשות כל הזמן כיצד לנהל בצורה יעילה יותר את סדר היום שלהן כדי לעמוד בהצלחה בכל המטלות השונות. זהו בסיס מצוין להצלחה במקצוע זה ועוד לפני שדיברנו על הרווחים והאקזיט שמחכים לכם במקרה כזה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *