לוגו לעסק – איך יוצרים לוגו בצורה חכמה

לוגו לעסק

כשאנחנו מסתכלים על ה-M של מקדולנדס, אנחנו יודעים בדיוק מה זה ומה היא מייצגת. כשאנחנו מסתכלים על התפוח הנגוס של אפל, אנחנו יכולים לזהות את הלוגו גם בלי שיהיה רשום מתחתיו שם החברה ובלי שאנחנו נקבל שום רמז בעניין.

זה נכון לגבי הרבה מאוד לוגואים של חברות, גדולות וקטנות. זה הכוח של לוגו. היכולת שלו להציג את פני העסק, גם בלי שיהיה רשום השם שלו, גם בלי שיהיה רמז ולו קטן ביותר למי הוא שייך.

על כן, כשאנחנו מבקשים להכין לוגו לעסק שלנו, זה מה שאנחנו צריכים לחשוב עליו. איך בעזרת הלוגו שאנחנו נייצר, הלקוחות ידעו לזהות שזה העסק שלנו. בלי קשר לשאלה האם מופיע שם העסק או לא, האם מופיע מידע עליו או כל דבר אחר. מספיק שיהיה תמונה של הלוגו וכך ידעו לזהות אותנו.

לפני שנסביר איך עושים את זה, חשוב לומר, אין משמעות לשאלה של גודל או צבעים או כל דבר אחר. יש משמעות לכך שהלוגו יהיה מקורי ויאפיין נכון את העסק שלנו.

איך יוצרים לוגו בצורה נכונה

על מנת לייצר לוגו לעסק שלנו, צריך ללמוד עליו, צריך ללמוד את המשמעות והרעיון שהוא מבקש להעביר, ובהתאם גם צריך להבין מה המסר שאנחנו רוצים להציג דרך הלוגו, בין אם זה בצבעים, בין אם זה בכיתוב, בסמלים או בכל דבר אחר.

תהליך יצירת לוגו יכול להיות מאוד קצר ויכול לקחת זמן, כן אפשר להשתמש בקבוצות מיקוד וגורמים אחרים שיעזרו לנו, כן אפשר לייצר סקיצות שונות ואף רצוי לעשות את זה, אך בסופו של דבר, מה שיכריע זו השאלה, עד כמה הלוגו יציג בצורה נכונה את העסק כפי שאנחנו מצפים שיעשה.

נכתב בשיתוף שירי שפיר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *