הדברים הקטנים שישפרו לך את היום

הדברים הקטנים שישפרו לך את היום

כל מה שצריך בכדי להעלות את הביטחון העצמי ולהפוך את היום שלנו מושלם, טמון בדברים הקטנים. זה יכול להיות כל דבר, החל ממחמאה שקיבלנו מקולגה בעבודה ועד לנוף מרהיב שנשקף מבעד לחלון חדר השינה. אמנם הדברים הללו לא תלויים בנו, אך לעיתים, יש כמה דברים קטנים שאנחנו יכולות לעשות בכדי להפוך את היום שלנו לטוב יותר.

נעליים מדליקות

הסוד לאאוטפיט מוצלח טמון בנעליים. במקום לרכוש נעליים סטנדרטיות וניטרליות, העדיפו דווקא עיצובים שאינם שגרתיים, למשל נעל עקב בעלת צבע נועז או נעלי בלרינה בעיצוב ייחודי. תופתעו לגלות עד כמה נעליים מיוחדות יכולות לשפר את היום שלכן, לגרום לכן לגרוף מחמאות ולהרים את הביטחון העצמי.

שלבו פעילות גופנית

פעילות גופנית לא חייבת להיות אימון אינטנסיבי. תוכלו לבצע פעילויות קטנות שיסייעו לכן להרגיש טוב יותר עם עצמכן, למשל העדיפו לעלות במדרגות וותרו על המעלית או לחלופין, כשאתן נפגשות עם חברה – לכו אליה ברגל במקום לנסוע ברכב. נסו למצוא פעילויות קטנות כאלה במהלך היום ונסו ליישם אותן. אגב, בלי קשר לפעילויות שצוינו מעלה, מומלץ להתאמן בחדר הכושר לפחות פעמיים בשבוע.

רגע קטן של טיפוח

יש נשים שאוהבות למרוח שפתון אדום בכל בוקר, יש כאלה שדווקא מעדיפות להצטייד בלק צבעוני בציפורני הידיים וישנן בנות שמעדיפות לעצב את השיער בצורה ייחודית – לא משנה מה מבין הדברים הללו אתן אוהבות לעשות, העיקר שבכל בוקר, לפני שאתן נכנסות לשגרה היומיומית, תעשו משהו אחד קטן שיגרום לכן להרגיש ולהיראות טוב יותר.

חייכו!

חיוך משחרר סרוטונין מהמוח, מה שמוביל לתחושה חיובית וטובה. אל תחכו שמישהו יצחיק אתכן או יחייך אליכן, פשוט חייכו. חייכו לקולגות שאיתכן במשרד, חייכו לנהג האוטובוס ופזרו חיוכים לסביבתכן הקרובה. לא רק שזה יסייע לכן להרגיש טוב יותר, אם כי הסביבה אף תקבל מכן רושם חיובי במיוחד.

השקיעו בארוחת הבוקר

שותות קפה בחטף ורצות לעבודה? אם אתן רוצות לשפר את היום שלכן, מוטב שתעוררו 15 דקות קודם לכן ותשקיעו בארוחת בוקר טעימה ומשביעה.

למדו משהו חדש

תארו לכן שבכל יום הייתן לומדות משהו חדש שירחיב את הידע הכללי שלכן ויאפשר לכן לפתוח נושאי שיחה עם חברים ובני משפחה. ובכן, זה אפשרי! עקבו אחרי עמודי פייסבוק מעניינים או קראו בכל יום ערך ויקיפדיה אחר, זה יכול להיות בזמן ההמתנה לתחבורה ציבורית, לפני שאתן הולכות לישון או אפילו במהלך הפסקת הצהריים שלכן.

שעון מעורר? שימו שיר אהוב!

התעוררו לצלילי השירים האהובים עליכן וותרו על צלצול השעון המעורר הגנרי, כך תוכלו לקום מהמיטה עם אנרגיות חדשות ולהתחיל את היום בחיוך גדול.

עזרו למי שזקוק לעזרתכן

אין תחושה טובה יותר מלדעת שעזרתן למישהו אחר. זה יכול להיות חבר לעבודה שהיה זקוק לסיוע מקצועי, חברה טובה שצריכה אוזן קשבת או אפילו קבצן ברחוב שביקש מכן כמה שקלים. נסו להיות ערניות לסביבתכן ולנסות לעזור למי שעזרתכן נחוצה לו.

אז איך בחרתן לשפר את היום שלכן היום?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *