אובדן כושר עבודה היא לא גזרה משמים. בואו לעשות משהו בנידון

אובדן כושר עבודה

מה יש לו לאדם? הילדים שלו, המשפחה וכמובן העבודה שלו. בחיים המודרניים שבהם אנחנו יוצאים לפנסיה רק בגיל 67 או 62 אנחנו משקיעים את מיטב שנותינו בעבודה והיא ממלאת חלק מרכזי בחיים שלנו. העבודה משפיעה על האושר שלנו, על ההרגשה הפנימית שלנו ולא פחות חשוב מכך על הכיס שלנו. אדם אשר בבת אחת לא יכול לעבוד הוא אדם אשר מצוי בבעיה חמורה ביותר אשר עלולה לפגוע בו בצורה חריפה. על רקע זה בא המוסד לביטוח לאומי ונותן אפשרות לאדם אשר רוצה לתבוע את המוסד בגין אובדן כושר עבודה. עליכם להבין כי התביעה הזאת היא פעמים רבות ההבדל בין רווחה כלכלית ובין עוני ועל כן מדובר באחת התביעות החשובות ביותר שיש בחייכם אם אינכם יכולים להמשיך ולעבוד.

כיצד אגדיל את סיכויי ההצלחה אל מול וועדה רפואית בביטוח לאומי?

לצערנו ביטוח לאומי עושה הכול בכדי להקשות על תובעים לזכות בתביעה. עליכם להבין כי הביטוח חושש בצדק מהונאות אך החשש המוצדק הוביל לכך כי הבירוקרטיה שולטת בהליכים אלו וכי יש קושי אמתי לקבל את המגיע לנו מביטוח לאומי. אז מה עושים? מוותרים על התביעה החשובה הזאת? התשובה היא שממש לא. בכדי להתמודד מול ביטוח לאומי אתם צריכים להביא את התותחים הכבדים. עליכם לפנות אל ייצוג של עורך דין אשר יוכל להתמודד עם הדרישות של המוסד וכך להבטיח כי תטפלו בבעיה בצורה הטובה ביותר שיש. זוהי נקודה שאתם חייבים לחשוב עליה אם אתם רוצים להגדיל את סיכוייכם בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי.

האם כל עורך דין יסייע לי באותה מידה מול הוועדה

עליכם להבין כי ייצוג מול מוסדות הביטוח לאומי מחייב שכירת עורך דין המתמחה בכך. יש הבדל גדול בין ייצוג בבית המשפט או בעבודתו של עורך דין מסחרי אל מול ייצוג בוועדות הביטוח לאומי. על כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אך ורק אל עורך דין אשר ההתמחות שלו היא בייצוג מול ביטוח לאומי.

מידע נוסף באתר של עורכי דין פייפר כהן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *