צמודי תקרה – מה זה אומר בעצם?

צמודי תקרה

העולם התאורה השתנה לא מעט במהלך השנים. מגופי תאורה נטולי עיצוב מצד אחד או מנברשות גדולות, מסיביות ומשמעותיות, אנחנו יכולים למצוא כיום גופים צמודי תקרה אשר מורכבים בצורה הדוקה לתקרה ואינם תופסים הרבה מקום בחלל וגם לא הרבה מקום בעין.

השימוש בגופים צמודי תקרה הוא מאוד פופולארי, הן בכל מה שקשור למבני מגורים וכן למבנים אחרים, בין אם מדובר במבנים מסחריים, תעשייתיים, מבני ציבור ועוד. השימוש בגופי תאורה שכאלה פופולארי, הן בגלל העיצוב הייחודי והן בגלל העובדה שתמיד אפשר למצוא גופים שיתאימו למבנה ולאופיו. להבדיל מנברשות נניח, שלא מתאימות לכל מקום ולכל חדר, או גופי תאורה פשוטים שאינם מכילים שום אלמנט של עיצוב ויכולים לפגוע בעיצוב של החדר ולא להוסיף לו דבר.

כאשר אנחנו מדברים על גופים צמודי תקרה, אזי שאנחנו יכולים למצוא כאלה שמכילים נורה אחת, כאלה שמכילים שתיים או שלוש נורות, ואפילו יותר. כמובן שהבחירה שלנו בגוף כזה או בגוף אחר, תלויה לא מעט בשאלה, כיצד בנוי החדר ומה גודלו, כמה אור נכנס אליו מבחוץ, מה אופי השימוש שאנחנו עושים בחדר, כמה אנשים אמורים להשתמש בו, וכן מה העיצוב של החדר, רק כך אנחנו נוכל לבחור גוף תאורה שיכול להתאים לנו באופן אופטימאלי.

חשוב להדגיש, אנחנו נבחר גופים צמודי תקרה שיכולים להשתלב היטב בעיצוב הכולל של המקום, הן בהיבט הכללי, כלומר הם אמורים לעיתים לעיצוב הכולל של החדר, והן כאשר אנחנו בוחנים איך להתקין את הגופים ביחס לריהוט שבחדר, ביחס למרחקים, לצבעים ועוד.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של גופי תאורה כאלה, מן הסתם, בכל גוף כזה יש סוגים מסוימים של נורות בהן ניתן להשתמש, בין אם אלה נורות גדולות או קטנות, ליבון, לד או אחרות.

חשוב מאוד שאנחנו נבצע בדיקה מקיפה לפני שנבחר מה מתאים לנו, וכן שאנחנו נשתמש במערכת הדמיה בעזרתה נוכל לבדוק, כיצד ייראה גוף התאורה אחרי שנתקין אותו בחדר, כיצד הוא ישתלב בו ועד כמה הוא יתאים למבנה ולעיצוב של החדר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *