איך עובדת הטכניקה של המסת שומן בבטן

belly-2354__340[1]

כל אישה חולמת על גוף רזה וחטוב. ישנן לא מעט נשים אשר אינן מצליחות להשיג את התוצאה הזו על ידי הקפדה על תזונה בריאה ודלה או על ידי ספורט. אותן נשים מחפשות אחר פתרון הרמטי עבור צמצום ההיקפים שלהן באמצעות המסת שומן יעילה באזור הבטן. אם גם את סובלת משומן אשר מתרכז באזור הבטן אשר את לא מצליחה להוריד אותו באופן עצמאי, הרי שכדאי לך לפנות למומחים בתחום המסת שומן, אשר יבצעו עבורך תהליך קל, יעיל ואיכותי, שיסב תוצאות מהירות תוך פרק זמן קצר יחסית ויעניק לך בטן חטובה.

מתי ניתן להיעזר בהמסת שומן בבטן

כאמור, לא מעט נשים חולמות על בטן שטוחה וגוף חטוב. ישנן נשים אשר מצליחות להשיג זאת באמצעות שמירה על תזונה נכונה וכושר גופני וישנן נשים אשר לא משנה כמה אימוני כושר הן יבצעו ומהי התזונה עליה הן יקפידו, הרי שעדיין יישאר להן שומר בטני סורר שאיננו רוצה להעלם. לעיתים מדובר בנשים אחרי הריונות, נשים אחרי ניתוחים קיסריים או נשים אשר ירדו במשקל אך עדיין נשאר להן שומן בטני. עבור נשים מעין אלו, האלטרנטיבה הטובה ביותר לצורך קבלת בטן שטוחה והעלמת השומן בבטן היא פשוט לבחור בהמסת שומן. מדובר בתהליך אשר איננו מתאים לנשים בעלות משקל עודף משמעותי, אלא בעיקר עבור נשים אשר השומן מתרכז אצלן בבטן אך המשקל שלהן איננו גובל בכמות משמעותית של קילוגרמים עודפים.

כיצד מתבצעת המסת שומן בבטן

כאשר מדובר על המסת שומן בבטן, מדובר כיום על תהליך המתבצע באמצעות גלי קור. על האזורים הרלוונטיים בבטן מורחים ג'ל אשר ימנע כווית קור ומפעילים מכשיר מיוחד אשר שולח את גלי הקול לתאי השומן התת עוריים. על פי מחקר שנעשה בארה"ב, ידוע כי תאי שומן מתפרקים בקור ולכן, לאחר תהליך זה, תוך מספר שבועות, הגוף מפרק את תאי השומן ומוציא אותם מהגוף. מדובר בתהליך אשר מסב שינוי משמעותי באזורים שבו הוא התבצע, כך שכאשר הוא מתבצע באזור הבטן, תוך כמה שבועות הוא מעניק לאישה אשר עוברת את הטיפול בטן רזה וחטובה.

למידע נוסף היכנסו לאתר הלגה רקנאטי.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *