אמא? כדאי שתכירי: אמא4אמא

פורטל אמא4אמא

מי שנמצא בתהליך האימהות יודעת כי מדובר בנתינה בלתי נגמרת, במילוי רצונם של הילדים ודאגה לכל מה שהם זקוקים לו ואף יותר. להיות אימא זה דבר מספק, אך בד בבד מדובר במשימה לא קלה בכלל, אותה חשוב לדעת לבצע נכון מבלי לאבד את האושר הפנימי.

אז כיצד עושים זאת? אחד האתרים המוצלחים שמקנה לאימהות חיזוק ותמיכה הוא אתר אמא4אמא. אבל מה יש באתר הזה ומדוע הוא מעולה לאימהות מכל הסוגים? הכל בהמשך.

כיום ישנן אימהות צעירות, כאלה שיש להם כבר כמה ילדים ואף אימהות שנכנסו לתהליך בשלבים מאוחרים יותר בחייהן. בכך רבות האימהות אשר מחפשות אחר עצות טובות, תמיכה, אנשי מקצוע מסוגים שונים, ושלל מידע שחשוב לקבל בתהליך האימהות, כאשר לשם כך נוצר אתר אמא4אמא.

אבל מה צריך לדעת על האתר הזה?

האתר אמא4אמא מקנה לכל אם צעירה, מבוגרת או שיש לה כמה ילדים יכולה לקבל מידע חיוני במיוחד גם למהלך ההיריון, הלידה ולשלבים שלאחר מכן אתר אמא4אמא מכיל את כל מה שצריך לדעת על עולם האימהות, ההורות חוויות ההיריון הלידה ועוד.

האתר מספק תמיכה בין אם מדובר בתמיכה של גולשות באתר שבו הן עונות אחת לשנייה על השאלות ומשתפות בשלל סיפורים חוויות ומצוקות, כמו גם שניתן למצוא באתר אנשי מקצוע מתאימים לשלל צרכים של הורים, פורומים שיש בהן תמיכה, ייעוץ ושיחות, באתר אפשר ליהנות סרטונים מאמרים וכתבות וכל מה שצריך בעצם כדי ללמוד יותר על עולם ההורות והאימהות בפרט.

כיום רבות הנשים שנרשמות לאתר אמא4אמא גם בשל הרצון לקבל אינפורמציה חשובה, טיפים ועצות כאשר רבות שגולשות באתר יכולת לקבל מידע חיוני חשוב, תמיכה, כמו גם להכנס אל עולם ההורות בצורה בטוחה יותר וליהנות משלל טיפים, עצות טובות בילויים, סדנאות להורות ועוד, תוך שבמהלך הגלישה באתר ניתן לרכוש חברות חדשות ושעוברות את כל הדברים שאימהות עוברות. בכך אפשר להנעים את תהליך ההיריון, הלידה וההורות!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *