למה חשוב לבטח את הכלב שלכם?

ביטוח לכלב

כשהכלב נכנס לחייכם

הכלב שלכם הוא כמו ילד עבורכם. הוא יצור נבון ומבין, מחזיר אהבה ללא אינטרסים. העובדה שהוא נאמן לאדם בתכונותיו הפכה אותו מזמן לחיית מחמד מועדפת, הרבה יותר מחתול, הרבה יותר מתוכי, אוגר או חמוס. מי שמגדל כלב, יודע מה החשיבות הרגשית שיש לו לחיים. הוא יהיה הראשון שיכשכש בזנבו כשתשובו סוף סוף הביתה מיום העבודה. הוא ירגיש אתכם מרחוק, יריח אתכם כבר כשתצאו מהרכב, הוא מחובר אליכם ומעניק לכם אהבה של פעם בחיים. הוא ירגיש כשאתם עצובים או שמחים, יהיה החבר הכי טוב בעולם, איתו תרגישו מהו טוהר וקשר משמעותי, לכן יש חשיבות רבה לביטוחו.

 

להימנע מצרות

המרכז לביטוח חיות מחמד מעמיד עבורכם אפשרות פז לבטח את הכלב אם יידרשו לו ניתוחים, אם חלילה הוא ייפצע ויזדקק לטיפולים יקרים. תחזוקת כלב דורשת גם כסף, ואנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו פותחים את כל החסכונות במקרה של צרה שהתרחשה לחיית המחמד שלנו, על כן חשוב לבטח את הכלב כדי להימנע ממצבים לא נעימים של מחסור בכסף שתזדקקו לו כדי להציל את הכלב האהוב. והלוואי שלא תזדקקו לכך.

 

הרגע בו אימצתם כלב הוא הרגע שלכם

הרגע שבו בחרתם לאמץ כלב הוא הרגע שבו לקחתם אחריות על חייו. אין ספק שהוא יהיה אסיר תודה לכם לעד. תוציאו אותו שלוש פעמים ביום, תיקחו אותו לטיפולים אצל הווטרינר, תחסנו אותו, תעניקו לו יחס אינטנסיבי, הוא יישן אתכם, ישב אתכם כשתצפו בתוכנית האהובה עליכם, הוא ילך אחריכם כשתלכו לחדר השני, יהיה עצוב כשתלכו לעבודה, ישמח שוב במלוא הדרו כשתשובו הביתה. גם בחייו האחרונים תסעדו אותו בתקווה שיזכה לחיות חיים שלמים ומלאים בזכותכם. אתם מעניקים חיים לכלב כשאתם מאמצים אותו לחיקכם. ודאי לא תרצו לקטוע את החברות ביניכם במקרה של תאונת דרכים, פציעה או מחלה. תמיד תהיה בכם חמלה להצילו כל עוד אפשר. המרכז לביטוח חיות מחמד מבטיח לכם כסף אם יזדקק לכך הכלב. הפעילו אותו למען השקט הרגשי שלכם ושל כלבכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *