האם בגד ים יכול לתמוך באורח חיים ספורטיבי

בגד ים ואורח חיים ספורטיבי

אין ספק, שאחד מסוגי פעילויות הספורט האהובים ביותר, על גברים ועל נשים, זו פעילות של ספורט ימי.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות, עוסקים על בסיס יומי, שבועי או עונתי, בפעילות של ספורט ימי. בין אם מדובר בשחייה, בין אם מדובר במשחקי כדור, בין אם מדובר בשייט, גלישה וכדומה, וכן אנחנו יכולים לראות כאלה שמשלבים בין פעילות של ספורט ימי לספורט על הקרקע, למשל, ריצה לצד שחייה או משחקי כדורעף חופים לצד טבילה בים, לפני או אחרי.

מן הסתם, פעילות כזו דורשת שימוש בבגדים מתאימים, וכשאנחנו מדברים על בגדים לפעילות ספורט ימי, הכוונה בראש ובראשונה בבגד ים מתאים, ראו בחנות בגד ים אונליין. צריך לציין, לא בכל מקרה של פעילות ספורט ימי אנחנו יכולים להשתמש בבגד ים. למשל בכל מה שקשור לגלישה, שייט ובוודאי צלילה, הרי שאנחנו צריכים להיעזר בחליפות מתאימות. אנחנו לא יכולים להיעזר בבגד ים רגיל, סטנדרטי, מסיבות של בטיחות ונוחות.

כיצד בגד ים יכול לתמוך בפעילות ספורטיבית

כאמור, בשביל לבצע פעילות ספורטיבית ימית מסוגים שונים, עלינו להשתמש בבגד ים מתאים. הוא יספק לנו תמיכה רחבה.

ראשית, הוא יאפשר לנו להימנע מחיכוך עם המים באופן מלא, מה שיאפשר לנו להתנהל בתוך הבריכה או הים בצורה טובה ונוחה.

שנית, הוא יאפשר לנו לשמור על עצמנו באזורים מסוימים, כך אנחנו לא נפגע, לא נספוג מכות.

שלישית, כמובן שזה הרבה יותר סימפטי להשתמש בבגד ים מאשר בכל בגד אחר שיכול להיות כבד ולא מתאים.

בשביל שהוא יספק לנו תמיכה, הרי שהבגד שנבחר צריך להיות מתאים למידות שלנו, חזק והדוק בצורה מספקת אך לא יותר מדי, הוא צריך לאפשר לנו תנועתיות וגמישות, כמו כן, הוא צריך להיות מותאם לפעילות שאנחנו מבקשים לבצע.

אם אנחנו בוחרים לעשות גם פעילות בים או בבריכה וגם בחוץ, ביבשה, הרי שעלינו לשים לב שהבגד מתאים לשני המקומות גם יחד, אם לא אנחנו נצטרך להחליף בגדים או לחפש פתרונות אחרים שיכולים להתאים לנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *