מה צריך לבדוק לפני שסוגרים צלם לבת מצווה?

צלם לבת מצווה?

המזכרות שיישארו לכם מהבת מצווה ילוו אתכם לאורך השנים. הם יהיו לנכס עבור כלת המצווה ויזכירו לכם בכל עת שתחפצו בכך את האירוע המרגש שהפקתם. זו הסיבה לכך שחשוב מאוד לבחור בתשומת לב רבה את הצלם שילווה את האירוע שלכם. כי הצלם הוא זה שאחראי על עניין הצילום והאיכות של הצילומים, ומגוון התמונות הם תוצאה ישירה מהבחירה שלכם. בואו לקרוא על בחירה נכונה של צלם ועל מה שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים את הצלם.


בודקים ובוחרים:

  • שביעות רצון הלקוחות – יש אנשי מקצוע שכל לקוח שלהם הופך להיות לקוח מרוצה וממליץ. לעומת אנשי מקצוע שלקוחות שלהם לגמרי לא ממליצים לחזור אליהם. הם היו מאוכזבים מרמת השרות ומאיכות העבודה. לא חשו שאיש המקצוע אדיב כלפיהם ובאופן כללי היו מאוכזבים מהבחירה שלהם. לפני שאתם בוחרים צלם מומלץ לשוחח עם מכרים וידידים שערכו אירוע בתקופה האחרונה ולשמוע מהם על צלם מומלץ. בקשו לשמוע על המקצועיות ועל האמינות, על היחס ועל האווירה במהלך הצילומים. המידע הזה שווה לכם הרבה מאוד כיוון שהוא מהימן ושופך הרבה אור.
  • איכות הצילומים – כדי שתהיו מרוצים מהתמונות ומההסרטות שהצלם יבצע עליכם לוודא כי הסגנון מוצא חן בעיניכם. אמנם האירוע שלכם הוא בעל מראה משלו וגם הנוכחים בו נראים כמו שהם נראים. אבל האירוע שלכם עשוי להראות שונה לחלוטין בתמונות של צלם אחד לעומת תמונות שצלם אחר יצלם. לכן אתם צריכים לעיין בתמונות של אירועים ולהחליט האם סגנון התמונות מוצא חן בעיניכם.
  • זמנים וציפיות – לפני שאתם סוגרים עסקה חשוב לכם לבדוק את עניין הזמנים. האם הצלם יוכל לעמוד לשירותכם בתאריך ובשעות הרצויות כמו https://shmulik-hazan.co.il/ ? האם הוא יהיה כאן לכל אורך האירוע במטרה לצלם במקצועיות ובאחריות מקסימלית? כמו כן עליכם לספר על הציפיות שלכם ועל רף הדרישות שלכם. נסו לשמוע האם הצלם שעומד מולכם אכן יוכל לספק את הצורך ולענות על הדרישה שלכם.

בדיקה יסודית מאפשרת לכם לבחור בתבונה את הצלם שילווה את האירוע וינציח אותו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *