5 רעיונות למתנת יום הולדת לגבר

מתנת יום הולדת לגבר

אם לבן זוגך יש יומהולדת, וודאי את חושבת מה תוכלי לקנות לו הפעם ולהפתיע אותו במתנה טובה יותר מזו של שנה שעברה. האופציות הקיימות הן מרובות, אפילו מרובות מדי ומרוב המגוון עשויים לאבד את הריכוז, המיקוד וכך פחות נוח למצוא רעיונות. לכן הכנו לך מספר רעיונות מעניינים, חלקם מאוד פופולריים, על מנת שתוכלי להפתיע את בן זוגך עם מתנה ייחודית ומעניינת ליום ההולדת.

חופשה בארץ

כן, דווקא בארץ. כאשר מדובר במתנת יומהולדת, פעמים רבות אנו רוצים שהמתנה תנתן בהפתעה. טיסה לחו"ל היא דבר בהחלט משמח, אך מצריכה הכנות שלעתים אינן משתלבות עם הלו"ז הקיים ולעתים זה מורכב לארוז את הדברים לטיסה מעכשיו לעכשיו. מה גם שטיסה לחו"ל משתלמת רק אם היא לפחות למספר ימים ולכן דבר שכזה בהפתעה עשוי להוות בעיה.יש כל כך הרבה אתרים ייחודיים בארץ לזוגות כמו צימרים בצפון, סיורי לילה וצפייה בכוכבים במדבר ועוד. חופשה קצרה בארץ, בעיקר במקום חדש שבו עוד לא הייתם יכולה להיות מתנה נהדרת.

קורקינט חשמלי

נכון, הגבר שלך כבר לא ילד מבחינת הגיל, אבל את בטח תזדהי עם האמירה שגבר, גם כשהשנים עוברות, נשאר בעצם ילד. להרבה גברים קשה לפעמים להודות שהם פשוט מתלהבים כמו ילדים מגדג'טים ומשחקים. לא לחינם משחקי פלייסטיישן כל כך פופולריים בקרב גברים שאף מארגנים מפגשי טורניר עם כל החברים. תנסי להביא לו קורקינט חשמלי ותוכלי לראות את התגובה שלו שתסגיר את העובדה שאכן חבוי בתוכו ילד שמתלהב ממה שאפשר להגדיר כצעצוע "לילדים גדולים"

שעון יוקרתי

המתנה הקלסית. אבל איכשהו היא תמיד עושה את העבודה. רבים אוספים שעונים מכיוון שיש משהו בתכשיט הזה שמזמן אינו נועד רק לתת אינפורמציה לגבי הזמן והשעה. הוא סמל סטטוס, תכשיט, אקססוריז אופנתי. על פי הלבוש של בן זוגך ודאי את כבר יודעת מה הסגנון של השעון שיתאים לו ושהוא אוהב.

קורס קייטסרפינג

המודעות לספורט ואורך חיים בריא צוברת תאוצה גדולה בשנים האחרונות. בנוסף לכך גם תחום הגלישה בארץ הופך להיות פורח ואפשר לראות בחופים לא רק קייטנות גלישה לילדים, אלא ממש קורסים של יחידים וקבוצות של צעירים ובוגרים שלקחו צעד והלכו לעשות את מה שמאז ומתמיד חלמו – לגלוש. בתוך התחום הזה של הגלישה, הקייטסרפינג גם הוא הפך למאוד פופולרי וניתן לראות בימים של רוח חזקה המון גולשי קייטסרפינג מחוברים לעפיפון גדול ולרגליהם גלשן, דוהרים על הגלים ועפים באויר. קורס קייטסרפינג יכול להיות מתנה מקורית, מעניינת, לא צפויה ומשמחת עבור בן זוגך. רק דבר אחד צריך להדאיג אותך – מדובר בספורט ממכר, לכן מראש תיידעי אותו שזה לא יבוא על חשבון הזמן המשותף שלכם, או שגם את תצטרפי ללימודי קייטסרפינג ותוכלו לגלוש יחד. אפשר לעשות קורס קייט סרפינג בצפון וגם בחופים שלאורך הים התיכון וגם באילת.

חבילת סיגרים

כמובן ורק בהנחה והוא מעשן קבוע או מדי פעם, חבילת סיגרים יכולה להיות מתנה כזו שתגרום לו להרגיש חשוב ומיוחד. סיגר הוא סמל סטטוס לעושר ויוקרה ולכן צפוי מאוד שהוא יאהב מאוד מדי פעם להדליק סיגר אחרי יום עבודה ארוך, או סתם לעשות רושם בפגישה עסקית. בחנויות השונות המוכרים מתנות לגברים תוכלי למצוא סוגים שונים של סיגרים ולבחור מתוך המגוון הקיים.

אז לא משנה מה בסופו של דבר תבחרי, בטוח שבן זוגך יעריך מאוד את העובדה שבאמצעות מתנת יומהולדת את ממחישה לו כמה הוא חשוב לך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *